איזה בית ספר יסודי בקריית אתא תלמידיו זכו בכל הפרסים המובילים בפרויקט הלימודי המיוחד "הישוב שלי"?

השבוע נערך טקס סיכום פרויקט לימודי "הישוב שלי" של מוזיאון בית פישר בקריית אתא. במסגרת הפרויקט חקרו תלמידי כיתות ד' אתרים היסטוריים בעיר והשתתפו בתחרות ציורים ובחידון משפחות מקוון

 

טקס סיכום לפרויקט "היישוב שלי" התקיים השבוע במוזיאון בית פישר לסיכום פעילות תלמידי כיתות ד' בבתי הספר היסודיים בעיר. הטקס נערך במעמד ראש העיר, יעקב פרץ, חברי מועצת העיר, תלמידי כיתות ד'  והצוות החינוכי. הזוכים במקומות הראשונים בחידונים, בתחרויות הציור והצילום זכו בפרס הצטיינות וכן, הוענקו פרסים ותעודות הוקרה למתנדבים אשר סייעו לתלמידים בפרויקט זה ומתנדבים לאורך השנה במוזיאון בית פישר.

במקום הראשון בתחרות הצילומים זכתה חן מילר תלמידת בית הספר שפרינצק, בתחרות הציורים העירונית זה במקום הראשון הראל גור מבית הספר שפרינצק.

במסגרת פרויקט "היישוב שלי" של מוזיאון בית פישר למדו התלמידים את תולדות היישוב, סיפור התפתחותה של העיר, אתרים היסטוריים ואירועים משמעותיים. במהלך לימודיהם הם ערכו סיורים ברחבי העיר, ערכו מחקרים על שכונות, רחובות ואתרים מרכזיים והשתתפו במגוון פעילויות שהיו חלק בלתי נפרד משיעורי המולדת, החברה והאזרחות בתוכנית הלימודים השנתית.

גם השנה השתתפו התלמידים בחידון מתוקשב המהווה את נקודת השיא של למידת החקר בנושא כולל ביצוע  משימות מתוקשבות משולבות מיומנויות מחשב, ביקורים בבית פישר ולמידת חקר משולבת. במקום הראשון בחידון המקוון זכו בני משפחת בלו שבנם ירין לומד בבית הספר שפרינצק.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא בירך את התלמידים ובני משפחותיהם ואמר: "במהלך הלמידה שלכם נחשפתם למידת השינוי שקרית אתא עברה מכפר חקלאי לעיר מודרנית. הכרת ההיסטוריה העירונית תעניק לכם כלים להבנת ההווה ולתכנון העתיד. קרית אתא עברה תהליך ארוך הנמשך גם בימים אלה, במסגרתו אנו ממשיכים בפיתוח העיר, בשיפור מערכת התשתיות העירונית, בניית מוסדות ציבור, פיתוח שכונות מגורים חדשות ובעיקר השקעה במערכת החינוך העירונית. אני מקווה כי גם לאחר לימודיכם, תמשיכו לסייר בעיר וליהנות משפע ההזדמנויות שהיא מספקת לכם."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות