צפו בראיון מיוחד עם רועי לוי, ראש עיריית נשר, שמספר על אירועי הקיץ הרבים, על הפרויקטים החשובים שהסתיימו ועל אלה שבדרך, על הסכנות שבקיץ ומילה חמה וברכה לילדים

אירועי הקיץ בנשר

ראש עיריית נשר, רועי לוי: "השנה הקיץ שלנו  הוא הקיץ העסוק ביותר שהיה אי פעם בעיר נשר, זה מתחיל מקייטנות לכל הגילאים עם אחוז נרשמים ניכר מאוד לילדי העיר, אנחנו מוציאים המון פעילויות לבני הנוער שלנו- אם זה ללונה פארק, לפארקי מים, לטיולים וכדומה. פתחנו השנה בפעם הראשונה סאמר סקול לילדי נשר בעלות מסובסדת ע"י העירייה כך שהילדים שלנו יוכלו גם ליהנות מקייטנה שכולה מדברת אנגלית, משיעור ספורט ועד שירי עידוד, הכל באנגלית. גם הקייטנות של עמותת הכדורסל שלנו מלאה. אנחנו מפיקים שני פסטיבלים ענקיים, פסטיבל "זוזו" לנוער שהופיעו כאן סטטיק ובן אלי והודיה ואושר כהן, אליו באו בני נוער מנשר ומכל האזור ופסטיבל הבירה עם אמיר דדון  ועם חתולי רחוב, ובנוסף התקיימים בכל יום שלישי אירועים לכל המשפחות בשכונות העיר, אנחנו מקיימים מין פסטיבלים קטנים והפעלות בגני המשחקים בעיר. מעבר לזה יש הצגות בהיכל התיאטרון שלנו ויש פעילויות בגנים גם בפארקים. בקיצור, קיץ עמוס וכיף בנשר."

אירועי קיץ בנשר. צילום ניוזים

הפרויקטים החדשים בעיר

"לאחרונה סיימנו פרויקט שדרוג של שבעה גני משחקים בעיר שהוזנחו במשך שנים רבות, סיימנו לשקם את כל רחוב יפה נוף, אנחנו מדברים על החלפה של כל תשתיות המים של הביוב של הניקוז, החלפה לתאורת הרחובות, ריהוט הגן של הרחוב, תחנות האוטובוס, ריבוד הרחוב מחדש, הסדרת המדרכות, החלפת האבנים המשתלבות, גינון חדש שנותן צל במדרכות, וכך סיימנו את רחוב יפה נוף. עכשיו נכנסנו לעבודה מאוד מורכבת ברחוב הנוריות בעיר וניתן לראות כמעט בכל שכונה שניים או שלושה רחובות, יכולים לראות את השלטים שאנחנו נכנסים לשדרוג הרחובות. עוד פרויקט ענק שהתחלנו- החלפת קו ראשי של העיר דרך רחוב המגינים לרחוב דבורה משם לרחוב בר מוחא ודרך רחוב ששת הימים וקרן היסוד, כשמחליפים קו מים ראשי לעיר בעצם משדרגים את כל התשתיות, כל הרחובות האלה יחד עם קו המים במשך שנה וחצי ישודרגו ויתקבלו רחובות חדשים. תושבי נשר ייהנו מרחובות חדשים. ערכנו בגן רון ארד טקס פתיחה חגיגי ומרגש ואני מקווה שאוטוטו מיד אחרי החגים נוכל לפתוח  את הספורטק. יש לתושבי נשר למה לצפות."

כמה מילים להורים

"תקופת הקיץ היא תקופה מאתגרת עבור כולנו ההורים, אנחנו צריכים לשים יותר תשומת לב לילדים שלנו ולהשגיח עליהם הרבה יותר, אם זה בני הנוער שלנו שקצת משעמם להם בלילות והם אוהבים להסתובב ברחובות, אז אנחנו צריכים לדבר על הסכנות, להיות שם, להיות נוכחים ולהיות עבורם.

הימים חמים, לא משאירים ילדים לבד ברכב, וכן, בבריכות השחייה חובה להשגיח על הילדים, לא לעזוב אותם לרגע, אנחנו רוצים לקבל את הילדים שלנו בריאים ושלמים ב 1.9 למערכת החינוך."

ומילה חמה לילדים

"אני רוצה לברך את תושבי נשר את ילדי נשר, שיהיה לכם קיץ מהנה ובטוח, זה הזמן שלכם ללמוד  לעזור להורים כשאתם בבית. קיץ חם מהנה ובטוח!"

אמיר דדון בהופעה בנשר. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות