שרת הפנים הגיעה לביקור ופגישת עבודה בנשר עם ראש העיר ובכירי העירייה

בביקור רשמי הגיעה אתמול שרת הפנים, איילת שקד ובכירי משרדה, לפגישת עבודה עם ראש עיריית נשר, רועי לוי ובכירי העירייה. בפגישה נערכה סקירה לגבי העיר נשר – מאפיינים דמוגרפיים, תוכניות פיתוח, התחדשות עירונית וצרכים עירוניים

 

ראש העיר רועי לוי אירח אתמול (שלישי) את שרת הפנים איילת שקד לפגישת עבודה יחד עם בכירי משרד הפנים ובכירי עיריית נשר. בפגישה נערכה סקירה לגבי העיר נשר – מאפיינים דמוגרפיים, תוכניות פיתוח, התחדשות עירונית וצרכים עירוניים.

בפגישה ניכרה רוח העשייה ושיתוף הפעולה המצטיין בין משרד הפנים לרשות המקומית, השרה ציינה כי היא מכירה בחשיבות השלטון המקומי ובמקום המרכזי אליו הוא מתפתח בתקופה האחרונה במיוחד לאור התפקוד בהתמודדות עם מגפת הקורונה.

באשר לנושאים על סדר היום, ראש העיר, רועי לוי, העלה על נס את שיפור המענים לתושב במגוון השירותים , נוסף על כך נדון תקצוב יצירת אזורי החיץ, אשר מפרידים את הבתים מהשטח המיוער, וחשובים מאין כמותם בעת דליקות יער. לבסוף ביקש לאשר את השתתפות העיר נשר בתוכנית "צוערים לשלטון המקומי", תוכנית המיועדת לצעירים מהפריפריה אשר להם מוטיבציה רבה ליצור שינוי. התוכנית כוללת לימודים אקדמאיים עם השתלבות במגוון משרות בשלטון המקומי.

ראש העיר רועי לוי התייחס לפגישה: "זו זכות גדולה לעיר נשר לארח את השרה שקד לפגישת עבודה בנושאים שעל סדר היום העירוני. התרשמנו מההתמצאות בפרטים ומהמקצועיות של בכירי המשרד והעומדת בראשו. יש על מי לסמוך בממשלת ישראל."

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות