הראשונים לקרב- כ-33 מתנדבים ומתנדבות סיימו קורס סע"ר של פיקוד העורף בנשר

קורס סע"ר של פיקוד העורף התקיים בעיר נשר והכשיר מתנדבים למתן סיוע ראשוני במצבי חירום כגון נפילת טילים, רעידות אדמה והרס של מבנים

בנשר פועלים כבר שנים על מנת לדאוג שהעיר כולה תהיה מוכנה למצבי חירום. זאת, מתוך הבנה כי מיקומה של העיר על שבר יגור וסמיכותה למפרץ חיפה מהווה נקודה קריטית בכל הנוגע לחירום. רק בשנה שעברה זכתה העיר במקום הראשון בתחרות המקלוט והמיגון במרחב האזרחי של המועצה לישראל יפה. בהמשך לשיתוף הפעולה הפורה בין העירייה לבין פיקוד העורף, התקיים בשבוע שעבר קורס סע"ר- סיוע עצמי ראשוני בעיר. הקורס מכשיר מתנדבות ומתנדבים למתן מענה של חילוץ ועזרה ראשונה במצבי חירום.

אחראית המתנדבים בעירייה בת שבע זגורי יחד עם יקל"ר העיר סרן במיל' איתן פרדו-רוקואס ליוו צוות של כ-33 מתנדבים ומתנדבות בקורס. הקורס כלל 3 מפגשים, שני המפגשים הראשונים היו מפגשים עיוניים ברובם בהם למדו המתנדבים את יסודות החילוץ, מתן עזרה ראשונה ואף תרגלו על בובות חדשניות החייאה והנשמה. ביום השלישי הגיעו המתנדבים ל"אתר הרס" של פיקוד העורף שם תרגלו חילוץ פצועים, ניסור ברזלים, שבירת קורות, והרמה של בטונדות במשקלים גבוהים.

מסיימי הקורס יצטרפו למתנדבים שעברו את הקורס בעבר ומהווים את יחידת הסע"ר העירונית, אשר פועלת בשיתוף פעולה עם מחלקת החירום והביטחון של העירייה. בימים אלו נערכים בעירייה לרכישה של ערכות סיוע אישיות אותן יחלקו למתנדבים על מנת שיהיו מוכנים למתן מענה מהיר ויעיל בכל עת.

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות