בנשר משלבים כוחות וממשיכים בפעילות שוטפת ומוכנות לחירום למען תושבי העיר

ראש עיריית נשר קיבל מגן הצטיינות מפיקוד העורף על תפקוד העירייה בראשותו בזמן משבר הקורונה

מפקדת נפת חוף בפיקוד העורף אל״ם איתן לייפר העניק לראש עיריית נשר, רועי לוי, מגן הצטיינות על תפקודו בהנהגת העיר ושיתוף הפעולה בתקופת הקורונה. חילופי פיקוד בתחנת זבולון, נצ״ם קובי קרני סיים את תפקידו כמפקד התחנה והתמנה לקצין אג״ם במרחב חוף של משטרת ישראל. במקומו נכנס לתפקיד נצ״ם ניר יונה, שניהם התארחו בלשכת ראש העירייה. בביקור של פיקוד העורף נכחו מפקד נפת חוף , אל"ם איתן לייפר, סא"ל אמיר הראל (מפקד נפת חוף הנכנס) מפקד יקל"ר נשר, סא"ל ראובן קמחי וקנ"ר חוף, סגן בר מנלה.
בפתח דבריו ציין אל״ם לייפר: ״עיריית נשר התנהלה בצורה מצוינת, מקצועית והקדימה רשויות רבות בקבלת ההחלטות ואופן ניהול המשבר״.
לוי הוסיף: ״נמשיך לחשוב קדימה ולהיערך לכל תרחיש עבור תושבי נשר, אנו מודים לפיקוד העורף על הסיוע הנרחב בחלוקת מנות המזון ועל הליווי הצמוד בשגרה ובחירום״.
גם בגזרת המשטרה נשמעים קולות דומים לגבי שיתוף הפעולה. ראש העירייה הודה לנצ״ם קובי קרני ואמר ״קובי היה זמין לכל בעיה, בכל שעה ופעל לפתור אותה במידי. פקד רויטל בשושה, מפקדת תחנת השיטור בנשר היא חלק אינטגרלי בשיתוף הפעולה המצוין הזה. לא מכבר הגיעו לידינו תוצאות סקר רחב היקף בו מעידים מעל 94% מתושבי העיר כי הם מרגישים בטוחים במקום מגוריהם, זו תוצאה ישירה של נוכחות כוחות משטרה ופיקוח במרחב הציבורי ומענה מהיר ויעיל לכל הפרעה לסדר הציבורי״.
מפקד תחנת זבולון הנכנס נצ״ם ניר יונה הקשיב קשב רב לדברים הנאמרים והבטיח שיועברו לטיפול מיד בתום הישיבה ללא דחיה. כל המשתתפים איחלו לו בהצלחה בתפקידו. כך סיכם את הישיבה נצ״מ יונה ״המטרה בסוף גם של הרשות המקומית וגם של כוחות השיטור הוא האזרח, הוא רוצה בטחון אישי ומטרתנו לספק לו אותו. בהצלחה לכולנו, אין לי ספק ששיתוף הפעולה יהיה מיטבי עם רשות כמו נשר״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות