הגיל השלישי בנשר שווה זהב, במיוחד בימי קורונה

אוכלוסיית הגיל השלישי בנשר, שעדיין לא יכולה לחזור לשגרה בצל הקורונה, זכתה למחווה מרגשת מהעירייה שתאפשר להם שיעורי ספורט מותאמים

אם היינו מתבקשים להצביע על אוכלוסייה אחת שנפגעה באופן הקשה ביותר ממגפת הקורונה, כנראה שהיינו כולנו מסכימים שבני הגיל השלישי ספגו מהלומה קשה ביותר. בעוד ההקלות נכנסות לתוקפן עדיין מוחרגים מהם בני הגיל השלישי ובדידותם קשה מנשוא. עיריית נשר החליטה לעשות מעשה ולאפשר בצורה מבוקרת וזהירה שיעורי ספורט בגנים הציבוריים והפארקים עם מדריכי כושר.
״בזמן שהם שומרים על בריאותם הפיזית, נמנעים כמה שניתן מיציאה למרחב הציבורי ובטח ממפגשים עם אנשים אחרים, הקושי הנפשי בקרב הגילאים האלה גדול מאוד", ציין ראש העירייה, רועי לוי. "כדי להקל על האוכלוסייה היקרה הזו פתחנו ביוזמה המדהימה השבוע והתגובות נלהבות ביותר. נאריך ונרחיב את הפעילות ככל שנדרש".
ביום ראשון עם פתיחת הפעילות הגיע לוי לגן יצחק בגבעת נשר להתרשם מהפעילות, כל נוכחי המקום התרגשו ביותר וביקשו להודות לראש העירייה על היוזמה המבורכת. כמו כן ניתן היה לראות כי כלל המתעמלים הקפידו במיוחד על הוראות משרד הבריאות, עטו מסכה לפניהם וכן שמרו על מרחק ביטחון של 2 מטרים אחד מהשני.
כבר היום (חמישי) אמורות להיכנס ההנחיות החדשות לתוקפן שעיקרן: פתיחת קניונים, מרכזי קניות ושווקים למבקרים תחת מגבלות של כמות אנשים ושטח הקניון או המרכז. כמו כן, תותר התכנסות של עד 20 אנשים בשטח פתוח ותבוטל מגבלת המרחק של 100 מטרים. חשוב לציין ולהזכיר הנחיות משרד הבריאות עודן כוללות חבישת מסכה במרחב הציבורי, שמירת מרחק של שני מטרים לפחות בין אדם לאדם וכן שמירה על היגיינה גבוהה שטיפת ידיים תכופה וחיטוי בג׳ל אלכוהול.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות