עושים טוב לאנשים טובים: השבוע התקיים ערב הוקרה לגבאי ורבני בתי הכנסת בקריית ים

כיבדו את האירוע בנוכחותם ראש העיר דוד אבן צור, הרב יוסף אברקי רב העיר, עמי אילוז ראש המועצה הדתית, הרב משה אוירכמן רב חב"ד קרית ים, עידן ממן ראש מוסדות בית גבריאל, גבאים ורבנים

ערב הוקרה והערכה ייחודי ומרגש נערך לפני חג השבועות לגבאי ורבני בתי הכנסת בקריית ים, כשאת האירוע כיבדו בנוכחותם- ראש העיר דוד אבן צור, הרב יוסף אברקי רב העיר, עמי אילוז ראש המועצה הדתית, הרב משה אוירכמן רב חב"ד קרית ים, עו"ד דוד אברקי, עידן ממן ראש מוסדות בית גבריאל, גבאים ורבנים מכובדים. הערב כלל ארוחה ולהקה שהנעימה את זמנם של המשתתפים. את הנאומים של הערב פתח המארח, הרב יוסף אברקי, רב העיר קריית ים.

הרב יוסף אברקי, רב העיר קריית ים הודה לגבאים ובירך אותם: "אני רוצה לברך אתכם באריכות ימים ושנים אמיתי, תוך בריאות הגוף והנפש ושנזכה בביטחון כמו כשמחזיקים את ידו של האל ובוטחים בו, שהקדוש ברוך הוא יראנו עוד במו עינינו את גאולתו כשאנחנו בריאים ושלמים".

לאחר מכן הודה ראש העיר קריית ים, דוד אבן צור לגבאי העיר שעושים את מלאכתם נאמנה ואז הפליג בשבחו של רב העיר: "אני רוצה להגיד לכם שהמתינות של הרב ובליברליות שלו, לא בקיצוניות, הוא יודע לקרב את כולם ולדבר עם כולם בשפה שלהם כדי שיאהבו את הדת ולא יתרחקו ממנה, הכל נעשה ב- 'לשון רכה תשבר גרם', זה מה שעושה כבוד הרב ועל כך אני שמח."

עו"ד דוד אברקי, הודה לגבאים על פועלם במשך כל השנה כולה והדגיש כי כוחם של הגבאים היא באחדותם, וסיפר משל על אב שהיו לו עשרה ילדים שביקש ללמד אותם מהי כוחה של אחדות: "כל זמן שאתם לבד יהיה אפשר לשבור ולכופף אתכם, אבל כל זמן שאתם ביחד כל כוח שבעולם לא יוכל לפגוע בכם".

הרב עידן ממן דיבר אף הוא על חשיבות האחדות וסיפר על החזון איש שהגיע לעיר בני ברק ואמר: או שאני הולך לגיהינום עם כולם פה ביחד או שכולנו נהיה בגן עדן יחדיו, וב"ה החזון איש זכה להגיע לאיפה שהגיע. זו כוחה של אחדות: "החזון איש הגיע לבני ברק ואמר את המשפט- או שאני הולך לגיהינום עם כולם פה ביחד, או שכולם פה יהיו בגן עדן איתי ביחד, והגיע לאיפה שהגיע."

הרב משה אוירכמן, יו"ר מוסדות חב"ד בקריות ורב בי"כ המרכזי בקריית ים סיפר על מקרה שקרה לרבי מלובביץ': "אישה אחת הגיע לרבי לחלוקת הדולרים ועמדה שעתיים בתור. היא פנתה לרבי ואמרה לו 'אני פחות מבוגרת ממך ואני בקושי שעתיים עומדת, איך אתה יכול במשך שעות על שעות ומחלק את הדולרים. ענה לה הרבי תשובה מאוד יפה שצריך לזכור אותה- 'כשסופרים יהלומים לא מתעייפים'. כל יהודי הוא יהלום."

מסכם את הערב עו"ד דוד אברקי: זכיתי להשתתף ולעזור בערב הוקרה והערכה לאנשים טובים, הגבאים ורבני העיר שעושים בחינם ובהתנדבות למען הקהילה במשך כל השנה, בחורף ובקיץ, בשבתות ובחגים, בשמחה ובימים קשים, הם משרתים את הציבור בקודש בבתי הכנסת ובקהילה, למען כולם. הגבאים הם המנוע של בתי הכנסת וזו השעה להגיד להם תודה רבה על הכל! תודה לראש העיר, לרב העיר ולכל מי שכיבד אותנו בנוכחותו."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות