במעמד בני משפחתה של שני גבאי ז"ל: נחנכה בטירת כרמל פינת הנצחה לקורבנות ה-7 באוקטובר

במסגרת הפנינג קהילתי בטירת כרמל בו השתתפו מאות מתושבי העיר ובמעמד ראש העיר, דודו כהן וממלאת מקומו, אמי אפומדו, בפארק נחל גלים, נחנכה פינת הנצחה לזכר קורבנות ה-7 באוקטובר. בטקס המרגש השתתפו גם בני משפחתה של שני גבאי ז"ל, שנרצחה במסיבת הנובה

 

בטקס מרגש שנערך אתמול (ראשון) בפארק נחל גלים, נחנכה פינת הנצחה לזכר קורבנות ה-7 באוקטובר. הטקס התקיים במסגרת הפנינג קהילתי בו השתתפו מאות מתושבי העיר ובמעמד ראש העיר, דודו כהן וממלאת מקומו, אמי אפומדו.

באירוע, אותו יזמו אגף קשרי קהילה ופעילי הגינה הקהילתית, לקחו חלק יעקב ומיכל, הוריה של שני גבאי ז"ל, שנרצחה במסיבת הנובה ברעים, ורבים מבני משפחתה. שני ז"ל עבדה כסלקטורית במסיבה ונחשבה כנעדרת במשך 47 יום, עד שהתברר כי נקברה בטעות בקבר אחר.
בני המשפחה, שרבים מהם מתגוררים גם כיום בטירת כרמל, הסירו את הלוט מעל השלט בפינת ההנצחה הממוקמת בגינה הקהילתית שבפארק, והקהל הדליק נרות נשמה לזכרה.
בטקס הם סיפרו על שני ז"ל, שהיתה ילדה שמחה וחייכנית עם צחוק מתגלגל, אשר כל מטרה שהציבה לעצמה בחיים הצליחה להשיג: "המוטו של שני בחיים היה 'No Time For Drama'; היא באמת חיה בלי לחשוב על המחר, אלא רק ליהנות מהרגע".

ראש העיר, דודו כהן חיבק את אימה של שני ז"ל ואת בני המשפחה והביע צער עמוק על מותה הטראגי ועל האובדן העצום: "חצי שנה בדיוק חלפה מאז אירועי התופת של ה-7 באוקטובר, ועדיין נמצאים בשבי האכזרי של חמאס 133 חטופים וחטופות. חצי שנה בדיוק חלפה מאז ספגנו כל כך הרבה אבדות כואבות ששברו את לבה של הארץ הזו, בדרום, במרכז, בצפון וגם אצלנו כאן בטירת כרמל, נוכח האובדן בלב של כולנו. מזה כחצי שנה שאנו חשים יותר מתמיד בצורך העז והמהותי שלנו באחדות, בתחושת אחווה, בערבות הדדית ובקהילתיות".

*צילומים: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל*

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות