צפו: ראש עיריית טירת כרמל דודו כהן, בהשבעת מועצת העיר החדשה: "מעולם לא הייתי יותר מלא תקווה ואופטימיות"

בערב חגיגי ומרגש הושבעה מועצת העיר הגדולה ביותר בתולדות טירת כרמל. ראש העיר החדש, דודו כהן: ״זכות עצומה וכבוד גדול, אני מגיע נחוש ומלא אופטימיות״. ראש העיר היוצא, אריה טל: ״בהביטי לאחור, אני מרשה לעצמי להיות שמח ובעיקר גאה״

 

חברי מועצת העיר החדשה של עיריית טירת כרמל הושבעו אמש (ראשון), בישיבה ראשונה וחגיגית שנערכה לאחר הבחירות לראשות ולמועצת העיר.
הישיבה התקיימה באולם אשכול פיס, בהשתתפות חברי המועצה מכל הסיעות, מנהלי אגפי ומחלקות העירייה, חברי הנהלת העירייה, תושבים ומכובדים נוספים. בין האורחים כיבדו את המעמד בנוכחותם ראש המועצה המקומית לשעבר, אוני ארבילי וראש העיר לשעבר, ראובן בינר.

בפתח הערב ניגן הרכב הסקסופונים של קונסרבטוריון טירת כרמל, בניצוחו וניהולו של אלכס פרידמן. אחריהם הציג מנהל הבחירות בטירת כרמל, אלכסיי אלטמן, את תוצאות מערכת הבחירות, ונערכה פרידה חגיגית מחברי המועצה שסיימו את כהונתם, להם הוענק שי כהוקרה על תרומתם ופעילותם.

לאחר מכן נשא דברים ראש העיר היוצא, אריה טל, שמסיים חמש קדנציות, מהן שלוש ברציפות מאז 2013. בדבריו מנה טל את הישגי העירייה במהלך כהונתו, ובראשם הכפלת אוכלוסיית העיר ומערכת החינוך ותנופת הפיתוח; הודה לשותפיו לדרך, למנהלי ועובדי העירייה, לתושבי העיר ולמשפחתו; ואיחל הצלחה למחליפו ולמועצת העיר החדשה: "בהביטי לאחור, אני מרשה לעצמי להיות שמח ובעיקר גאה. טירת כרמל נמצאת היום במקום טוב וחזק הרבה יותר מאשר היתה טרם כניסתי לתפקיד לפני יותר משלושה עשורים. עיר שהצליחה להתגבר על תדמית ומוניטין שליליים, והפכה לעיר המבוקשת והמסקרנת ביותר באזור הצפון, ולאחת המבוקשות בישראל".

אחריו נשא דברים ראש העיר החדש, דודו כהן, שהעניק לקודמו מגן הוקרה על פועלו רב השנים עבור העיר ותושביה, לקול תשואות רמות של הקהל: ״כולנו אומרים לך הערב, תודה. שמך חקוק באותיות של זהב בתולדות העיר טירת כרמל״.

בנאום שנשא ציין ראש העיר, דודו כהן את התקופה המאתגרת שעוברת על מדינת ישראל ואת האתגרים הניצבים בפניו כראש הרשות, וקרא לאחדות במועצת העיר: ״זו זכות עצומה וכבוד גדול עבורי לעמוד בפניכם, בסיום המסע המסעיר ביותר בחיי. אני מגיע אליכם נרגש, נחוש ומלא השראה יותר מאי פעם. למרות כל האתגרים והעבודה הקשה הרבה שלפנינו, מעולם לא הייתי יותר מלא תקווה ואופטימיות. אני קורא מכאן לכל חברי המועצה לחבור אלינו – כוחנו באחדותנו״.

בחלקו המרכזי של הערב החגיגי נשבעו חברי המועצה הנכנסת בזה אחר זה אמונים למדינת ישראל והתחייבו למלא באמונה את שליחותם.

יצוין כי לראשונה יכהנו במועצת העיר טירת כרמל מספר שיא של 15 חברים, לעומת 13 בקדנציה הקודמת, זאת בהתאם לצמיחה באוכלוסיית העיר. עבור עשרה מהם תהיה זו קדנציה ראשונה. כמו כן, יכהנו במועצת שלוש נשים, לעומת אחת בלבד בקדנציה החולפת.

בסיום האירוע המכובד התכנסו חברי מועצת העיר, בראשות ראש העיר, דודו כהן לצילום הקבוצתי המסורתי, ולהרמת כוסית משותפת עם הקהל הרב.

 

צילומים: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות