מתכוננים לפתיחה – מרפאת כללית נווה עתלית

נווה עתלית הינה מרפאה שניה של כללית בעיר ויחד עם המרפאה הוותיקה יוצרת מעטפת טיפולית מלאה לתושבי עתלית" רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית

בחודש יולי צפויה להיפתח בעתלית מרפאה שניה של כללית במתחם ווייב שבישוב.

המרפאה שתקרא 'נווה עתלית' , תתפרס על שטח של כ- 200 מ"ר ותאחד מגוון שרותים למטופלי כללית תחת קורת גג אחת, ביניהם,  שרותי רפואת משפחה, ילדים, שירותי סיעוד רחבים כולל בדיקות דם, שרותי משרד ושרותי בית מרקחת הכוללים שירות ייעוץ רוקחי אישי.

רן אהרון המנהל האדמיניסטרטיבי של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי: "מרפאת עתלית תהיה מרפאה חדישה, נגישה, דיגיטלית ובסטנדרטים גבוהים והיא המרפאה הראשונה מתוך 5 מרפאות הצפויות להיפתח השנה ברחבי חיפה והגליל המערבי"

מרפאת נווה עתלית מצטרפת למרפאת כללית עתלית הוותיקה המעניקה שירות איכותי ומקצועי לאורך שנים בישוב.

"אנו פועלים כל העת להרחיב, לחדש ולהנגיש  את השירותים הרפואיים של כללית ברחבי המחוז וממשיכים לקדם את מטרתנו לספק מגוון רחב של שרותי רפואה ראשונית ומקצועית במרחק הליכה מהבית. נווה עתלית הינה מרפאה שניה של כללית בעיר ויחד עם המרפאה הוותיקה יוצרת מעטפת טיפולית מלאה לתושבי עתלית" מסכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית.

צילום: דוברות

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות