מרחיבים את השירות: השבוע נחנך מבנה נוסף לאגף לשירותים חברתיים בקריית אתא, ברחוב בן עמי בעיר

השבוע נחנכה שלוחה נוספת של המחלקה לשירותים חברתיים בקריית אתא, ברחוב בן עמי. השלוחה תאפשר את הרחבת השירותים לתושבי העיר וקרבה לשכונות המגורים הוותיקות

בהמשך לעבודות התשתית שביצעה עיריית קריית אתא ברחוב בן עמי, נפתחה לקהל הרחב שלוחה נוספת של המחלקה לשירותים חברתיים שתאפשר את הרחבת השירותים לתושבי העיר וקרבה לשכונות המגורים הוותיקות.
השבוע התקיים טקס לחנוכת המבנה בהשתתפות הרב דיסקין, מנהלת האגף הגב' עדנה שמש וצוות העובדים , מר אריה מייזלס ומר שלמה כהן מנהל המחוז במשרד הרווחה.
המבנה החדש והנגיש של בניין הרווחה כולל 3 קומות בגודל של 500 מ"ר עם 20 חדרים , מקלט ומעלית. בהתאם לתוכנית, בהמשך ישודרג בהמשך גם מבנה המחלקה הקיים ברחוב פינסקר.
ראש העיר, יעקב פרץ: "אני רואה חשיבות רבה בהנגשת השירות עבור תושבי העיר וקרבתו לשכונות הוותיקות ,תוך הכפלת מוקדי השירות. אני מאחל הצלחה לכל עובדות ועובדי האגף שעושים לילות כימים כדי לתת את השירות הטוב ביותר, במיוחד בתקופה קשה ומאתגרת זו."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות