ראש עיריית חיפה הודיע לחברת "תשתיות אנרגיה" (תש"א) על ביטול רישיון העסק לחוות המיכלים בקרית חיים

הודעה דרמטית ששיגר הבוקר ראש עיריית חיפה לחברת תש"א המודיעה להם על ביטול רישיון העסק לחוות המיכלים בקריית חיים, לאחר שהקימו עשרות מיכלים ומבנים ללא היתר בנייה

במכתב דרמטי ששיגר ראש עיריית חיפה, יונה יהב, לחברת "תשתיות אנרגיה" (תש"א) הודיע להם כי לאחר שימוע שנערך להם, הוחלט על ביטול רישיון העסק לחוות המיכלים בקרית חיים.

הודעת ראש העיר מגיעה לאחר הליך שימוע, שנערך לחברה בגין הקמת עשרות מבנים ומיכלים, ללא היתר בניה כדין, המשמשים בחלקם לאחסון חומרים מסוכנים, בצמידות לבנייני מגורים, מתחמי עסקים ובילוי הומי אדם.

במסמך סיכום הליך השימוע שהועבר לחברה, מציין ראש העיר, כי "בבסיסה של ההחלטה עומד אינטרס העל של שמירה על בטחון הציבור, בטיחותו ובריאותו ומניעת פגיעה קרובה לוודאי בחיי אדם, גופו ורכושו…..קל וחומר הדברים מקבלים משנה חשיבות לאור המתיחות הרבה, השורה על איזורינו כעת".

עוד מציין ראש העיר, כי: "במצב הדברים המפורט באריכות במסמך השימוע והעובדה, כי מאוחסנים חומרים מסוכנים בהיקפים ובכמויות משמעותיות בסמיכות לאזורי מגורים, מתחמי עסקים ובילוי הומי אדם, מתחדדים הצורך והחובה בנקיטת כל הפעולות הנדרשות לשם הגנה על שלום הציבור ובטיחותו ולפיכך לא ניתן לאשר את המשך הפעלת העסק במתכונת בה הוא פועל כיום. יצוין ויובהר, כי העירייה התריעה בפני חברת תש"א על החובה לבצע הסדרה במקום, תוך כדי מתן אורכות חוזרות לביצוע ההסדרה וכן הבהירה לחברה מהן המשמעויות המשפטית, הציבוריות, הביטחוניות והבריאותיות במתן הרשאה להפעלת העסק במתכונת ובנסיבות המתקיימות בעת הזו. אשר על כן, החליטה עיריית חיפה על ביטול רישיון העסק של חברת תש"א – חוות המיכלים, על כל המשתמע מכך".

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות