בטקס חגיגי הוענקה היום תעודת הערכה למשטרת טירת כרמל וליחידת השיטור והאכיפה העירונית

במעמד סגל הפיקוד הכללי של מחוז חוף.במשטרה, הוענקה היום, בטקס חגיגי, תעודות הערכה לחוקרי ובלשי תחנת משטרת טירת כרמל ולמנהל יחידת האכיפה של עיריית טירת כרמל, אמיר שילו

 

בטקס שנערך הבוקר (חמישי) במטה מחוז חוף של משטרת ישראל, במעמד סגל הפיקוד הכללי של המחוז, הוענקו תעודות הערכה לחוקרי ובלשי תחנת משטרת טירת כרמל ולמנהל יחידת האכיפה של עיריית טירת כרמל, אמיר שילו.

התעודות הוענקו כהוקרה על סיוע מבצעי בחקירת שורה של אירועי פריצות לדירות בחיפה ובטירת כרמל במהלך חודש פברואר 2024. בתום הפעילות המבצעית והחקירתית המאומצת, אותה הובילה תחנת טירת כרמל, נעצרה בשעתו חולייה ממזרח ירושלים, ובהמשך הוגשו נגדם כתבי אישום חמורים.

את התעודות העניקו מפקד מחוז חוף, ניצב דניאל לוי; מפקד מרחב כרמל, נצ"מ אלי מגן; ומפקד תחנת טירת כרמל, סנ"צ ארז לחמיש.

*מפקד תחנת טירת כרמל, סנ״צ ארז לחמיש:* ״משטרת טירת כרמל תמשיך לפעול בנחישות כנגד תופעות פשיעה, עבריינים ומחוללי פשיעה. המעצר הזה הוא הוכחה לנחישות שלנו ונמשיך לפעול בדרך זו ללא לאות״.

*מפקד יחידת האכיפה העירונית, אמיר שילו:* ״עיריית טירת כרמל ואגף הביטחון הציבו כמטרה לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו, למען חיזוק תחושת הביטחון האישי של תושבות ותושבי העיר. נמשיך לעשות זאת, 24/7, בעבודה משותפת לצד שוטרי תחנת טירת כרמל, למען המטרה המשותפת והחשובה".

 

צילומים: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות