שדד בנשק שלוף סופרמרקטים בחיפה נעצר על ידי שוטרי חיפה במחוז חוף והוגש נגדו כתב אישום

בחודש מרץ האחרון התקבל דיווח על שוד מזוין של רשת סופרמרקט מוכרת בעיר חיפה על ידי שודד אשר שדד באיומי אקדח כ-2000 שקלים במזומן

שלושה ימים לאחר מכן, החשוד יצא מרכבו יחד עם בן משפחתו לעבר סופרמרקט נוסף בעיר בעודו רעול פנים באיומי אקדח וספריי פלפל שדד מעובד המקום תיק ובו 4000 שקלים במזומן, פנקסי צ׳קים, דרכון, תעודת זהות וכרטיסי אשראי.

במסגרת חקירת האירוע שהוטלה על חוקרי תחנת חיפה במחוז חוף , הצליחו החוקרים תוך ביצוע פעולות חקירה מתקדמות לחשוף את זהות החשוד – תושב אום אלפאחם בן 27., לאתר ולעצור אותו לחקירה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

עם סיומה של חקירה מורכבת ומאומצת ולאחר הצלחת היחידה להביא לגיבוש תשתית ראייתית הגישה בסיומה פרקליטות חיפה כתב אישום כנגד החשוד וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

משטרת ישראל תמשיך במאבקה העיקש נגד עבירות הרכוש הפוגעות בביטחונו ורכושו של הציבור ותמצה את הדין עם מבצעי העבירות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות