שר הפנים ארבל בסיור בחוף הכרמל: ״התנהלות המועצה האזורית חוף הכרמל מהווה עוגן ואי של יציבות לאזור כולו"

שר הפנים משה ארבל הגיע היום (ג׳) לסיור במועצה אזורית חוף הכרמל, מלווה ביו״ר מנהל תכנון ובנייה נתן אלנתן, המשנה למנכ״ל המשרד משה מור יוסף, ממונה המחוז, אלי רגב, וצוות לשכתו

 

בפתיחת הביקור קיים השר ישיבת עבודה מקצועית בהשתתפות ראש המועצה אסיף איזק והנהלת המועצה, בה סקר ראש המועצה בפני השר את פעילות המועצה בעת מלחמת "חרבות ברזל", את 27 היישובים המגוונים (קיבוצים, מושבים, כפרי נוער, כפר ערבי, כפר אמנים, שני יישובים סמי-עירוניים עתלית וקיסריה), ואת האתגרים השוטפים של המועצה בעת חירום ובפרט בנושא קליטה וטיפול באוכלוסיית המפונים מהדרום. לאחר מכן ביקרו המשתתפים בעתלית, שם נפגש השר עם סגן ראש המועצה מחזיק תיק עתלית, אושר וקנין, ועם מנכ"ל היישוב ויו"ר הוועד המקומי, עמם התקיים דיון על קידום הקמת מחלף דרומי בעתלית, אשר יחבר את תושבי היישוב המתפתח והסביבה כולה לכביש החוף, וימנע מהיישוב להיות נצור בעת חירום.

לאחר מכן הגיע השר לסיור בחופי הים של המועצה, ועמד מקרוב על האתגרים המשמעותיים עימם מתמודדת הרשות בנוגע לרצועת חוף הכרמל ובפרט בתחזוקת החופים ושמירתם, תקצוב פעולות התחזוק ועוד. הסיור הסתיים בביקור במאגר הבונים שנמצא בליבת העשייה של המועצה בתחום האנרגיה המתחדשת, ובמרכז הצעירים "כרמלוס" אשר נחנך לפני מספר שבועות בלבד.

שר הפנים ארבל: ״הגעתי הבוקר למועצה המקומית חוף הכרמל, ראיתי פה מועצה לתפארת המנוהלת היטב, עם מנהיגות שרואה את המרחב כולו ומשפיעה טוב לסביבה כולה. אתגרי המועצה נמצאים על שולחן עבודתי. אנחנו במשרד הפנים נמשיך לפעול לחיזוקה ופיתוחה של המועצה״.

ראש המועצה אסיף איזק: ״אני רוצה להודות לשר הפנים על הסיור המקיף היום בחוף הכרמל. הקול שלך השר, המנהיגות שלך – זה מה שהציבור צריך היום. אדוני השר אתה מהווה מגדלור של חיבור ומתינות ובשם כל תושבות ותושבי חוף הכרמל, אני מבקש להודות לך על שהגעת אלינו״.

צילום דוברות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות