צפו: בעקבות הידיעה שהאחים הפדופילים קורידו שכרו דירה בק. מוצקין, ראש עיריית קריית ביאליק נוקט בצעדים לטובת ביטחון ילדי עירו

סערה ודאגה בקרב הורים בקריות, בעקבות הידיעה שהאחים הפדופילים קורידו עבור להתגורר בקריית מוצקין. ראש עיריית קריית ביאליק נוקט בצעדים כדי להרחיק אותם מעירו, ותגובה של ראש עיריית קריית מוצקין לפרשה

בתחילת השבוע קמה סערה בקריית מוצקין בפרט, לאחר שנודע כי האחים הפדופילים מחיפה – האחים קורידו, מתגוררים בדירה שכורה ברחוב בר אילן בעיר, ואף קרוב לגן ילדים.

השמועות ברשת התפשטו ולא רק הורים בקריית מוצקין היו מודאגים ופנו להתערבות ראש העיר הנבחר, ציקי אבישר, אלא גם הורים בקריות הסמוכות הביעו דאגה.

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, שקיבל אף הוא פניות מודאגות, החל לפעול מיידית לנקיטת צעדים להבטחת שלומם של ילדי עירו ובקריות, כפי שהוא מספר: "הנחיתי את מחלקת הארנונה של העירייה שלא לקבל שום הסכם שכירות של משפחת קורידו, לא לאשר אותו ולהביא את הדברים מיד לידיעתי, במידה והם יבקשו להעתיק את מגוריהם לקריית ביאליק. לא ניתן למי שמסכן את הציבור לגור כאן!

"במקביל, שוחחתי הבוקר עם מפקד תחנת זבולון, נצ"מ ניר ג'מבר על הנושא, כדי לראות איך אנחנו יוצרים הרתעה ויוצרים ביטחון לתושבי העיר. במקביל, אני פונה אליכם ההורים: תדריכו את ילדיכם לא להיענות לאף פניה של אדם זר שאינם מכירים. לא לאפשר לילדים עד גיל 9 לצאת לבד אל המרחב הציבורי".

כאמור תושבים מודאגים בקריית מוצקין פנו לראש העירייה ציקי אבישר, שעדכן היום בדף הפייסבוק שלו: "קיבלתי פניות תושבים בנוגע למעבר דירה של האחים קורידו לקריית מוצקין. יצרתי קשר עם בעל הדירה שהודיע לי במפורש, כי אינו מתכוון להמשיך את הסכם השכירות עימם וכי הדירה תפונה לאלתר. עם כניסתי לתפקיד ראש הרשות, שמתי בראש מעייניי להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר. המרחב הציבורי במוצקין יישאר בטוח".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק וצילום מסך

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות