כבוד לעיר! משה מזרחי, יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה זכה "אות יקיר הסתדרות הגימלאים"

האירוע מרגש למען הגמלאים התקיים במוזיאון ארץ ישראל בת"א במעמד יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד

השבוע ערכה ההסתדרות הכללית, במעמד יו"ר ההסתדרות – ארנון בר דוד, שמוליק  מזרחי – יו"ר הסתדרות הגמלאים, ומכובדים רבים אחרים, טקס מרהיב ועוצמתי, בו הובעה הערכה לפעיליה, שתרמו יותר מכל  לחיזוק הקשר עם הגימלאים.

מרחב חיפה, בהובלתו של יו"ר המרחב, הוביל לצירוף אלפי גימלאים, בזכות פעילות מגוונת ועניפה למענם. בשל כך, משה מזרחי יו"ר מרחב חיפה, הרואה בייצוג העובדים והגימלאים מזה עשרות שנים כשליחות חייו, נמצא ראוי לקבלת "אות יקיר הסתדרות הגימלאים".

בנוסף, פנינה נאווי- אופיר יו"ר הסתדרות הגימלאים המרחבית, וסמדר רואש – רכזת הגימלאים המרחבית, קיבלו תעודות הערכה אישיות, על פועלן בכל הקשור לצירוף גימלאים במרחב- (שיא ארצי, 10,000 גימלאיות וגימלאים), וביצוע פעילות חברתית/ תרבותית עבורם. בשל כך, נמצאו ראויות לקבלת תעודת ההערכה. כבוד!

צילום: דוברות הסתדרת

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות