פקחי אגף החופים של עיריית חיפה סייעו ללכוד גנב בחוף דדו

פקחי עיריית חיפה לכדו תושב העיר שגנב תיקים וניידים מרוחצים בחוף דדו

 

אתמול (שלישי) בשעות הבוקר ניגשו שני נערים, אשר בילו בחוף "דדו", אל פקחי אגף החופים שהיו באותה עת בסיור שגרתי וסיפרו להם, כי תיקיהם האישיים, שהכילו כסף, מכשירי טלפון וחפצים נוספים, נגנבו מהם בעת ששחו בים.

הפקחים החלו מייד לבצע סריקות יחד עם הנערים ובתום מספר דקות הצליחו לאתר את אחד התיקים בקרבת מקום. בבדיקה שערכו הנערים, עלה כי מכשיר הטלפון שהיה בתיק, נגנב.

לאחר ששבו לתחנת הפיקוח בחוף, בדקו הפקחים את מצלמות האבטחה הפרוסות בחוף, והצליחו לזהות בהן אדם אשר נראה חשוד, אולם ללא כל ממצא המעיד על ביצוע העבירה.

בשלב זה יצרו הפקחים קשר עם משטרת ישראל, שהחלה לבצע מספר פעולות חקירה, אשר בסיומן הובהרה זהות החשוד במעשה ופרטי הרכב שבבעלותו.

הבוקר (רביעי) במהלך סיור שקיים פקח החופים ב"חוף הכרמל", זיהה הפקח אדם הנראה חשוד, העומד בסמוך לרכבו. לאחר שבדק את לוחית הרישוי של הרכב, הבין הפקח כי מדובר בחשוד בגניבת התיקים יום קודם לכן.
הפקח עיכב את החשוד עד להגעת כוחות פיקוח נוספים וכן שוטרי משטרת ישראל.
החשוד, תושב העיר, בעל עבר של מקרים דומים נוספים, נעצר על-ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

מנהל אגף החופים, יחיאל (חיליק) אמסלם, שיבח את ערנות צוות האכיפה ותגובתם המהירה והדגיש כי שיתוף הפעולה ההדוק עם תחנת חיפה מוביל פעם אחר פעם לתוצאות מרשימות לטובת שמירת בטחונם האישי של ציבור המבלים ברצועת החוף.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות