עושים לכם סדר: עיריית טירת כרמל משלימה את היערכותה לפסח עם מבצע ניקיון נרחב בכל העיר

טירת כרמל לובשת חג עם מבצע ניקיון נרחב בכל העיר, עם מועדי פינוי אשפה מתוגברים וגם כל הנקודות לשריפת חמץ

 

עיריית טירת כרמל, באמצעות אגף שפ"ע, פועלת בימים אלה לניקיון העיר, זאת כמדי שנה במסגרת ההיערכות לחג הפסח. בתוך כך, ניתן דגש מרכזי על עבודות ניקיון בשטחים ובמרחבים הציבוריים, לרבות בפארקים ובגנים ברחבי העיר, ניכוש עשביה, שטיפת הפחים ומתקני הפסולת, ועוד.

במסגרת העבודות, מפנים העובדים פסולת וגזם שהוצאו על ידי התושבים מבתיהם, מטאטאים ושוטפים את הכבישים והמדרכות, ומבצעים עבודות גינון ופעולות נוספות לטובת שיפור חזות העיר.

כמו כן, וכמדי שנה, לקראת ובמהלך החג יבוצעו שירותי פינוי אשפה בעיר בשעות חריגות, באופן שייטיב את השירות ויאפשר פינוי סדיר ומלא של האשפה בתיאום ובאישור המשטרה. בהתאם לכך וכפי שעדכנה העירייה בשבוע שעבר, בערב החג (שני, 22.4.24) ובבוקר למחרת (שלישי, 23.4.24) יתבצע פינוי אשפה החל מ-04:00 לפנות בוקר. בחג השני (ראשון, 28.4.24) יבוצע פינוי אשפה ביתית החל מהשעה 04:00 לפנות בוקר, ויומיים אחר כך (שלישי, 30.4.24) יחל הפינוי בשעה 05:00 לפנות בוקר. נוסף על כך, יבצעו עובדי אגף שפ"ע פינוי קרטונים בשני מועדים: ביום שני, 22.4.24 וביום ראשון, 28.4.24, בשניהם החל מהשעה 05:00 לפנות בוקר.

לכל אורך ימי חול המועד ימשיכו עובדי אגף שפ"ע בעבודה שוטפת וישמרו על ניקיון העיר, על מנת לאפשר לכל התושבים והמבקרים ליהנות מהחופשה באווירה נעימה.

כמדי שנה, בערב החג יוצבו לשירות הציבור חביות לשריפת חמץ ב-13 מוקדים ברחבי העיר: בית כנסת אליאס (ליד האנדרטה), בית כנסת אוהל יצחק (רח' גיורא), בית כנסת בית תנחום (רח' כלניות), בית כנסת ישורון (רח' ביאליק), ישיבת שאגת אריה (רח' הרב זרביב), כולל חלב חיטים (רח' רמב"ם, שתי חביות), בית כנסת אוהל שלום (רח' אצ"ל), בית כנסת רבי חי טייב (רח' רמב"ם), בית כנסת נחלת צבי (רח' העוגן), בסמוך לבי"ס החותרים, בסמוך לגן יסעור, בית כנסת לעולי אתיופיה (רח' נרקיסים), ובסמוך לגן אריאל שרון/בית הקשיש.
החביות יהיו זמינות משעות הבוקר ועד אחר הצוהריים. התושבים מתבקשים להקפיד על כללי הבטיחות, ולזרוק את שקיות הניילון אך ורק לפח האשפה ולא לאש.

ראש העיר טירת כרמל, דודו כהן: "פסח הוא חג של פריחה והתחדשות, ולקראתו שמנו דגש על ניקיון העיר על מנת להיערך כראוי לאווירה החגיגית ולרווחת התושבים. פסח גם מסמל את היציאה של עם ישראל מעבדות לחירות, ואין יותר סמלי מחג זה להתפלל להשבתם של החטופים והחטופות במהרה הביתה, ולחזרתם של חיילי צה"ל בשלום לביתם. לתושבי טירת כרמל אני מבקש לאחל בריאות שלמה, אושר, נחת, שלווה ושמחת חיים, מי ייתן שנצא כולנו לחירות, ונדע ימים טובים מאלה".

מנהל אגף שפ"ע, אריה וגנר: "ראשית, אני מודה לראש העיר, דודו כהן, שעם כניסתו לתפקיד עקב מקרוב אחר הנעשה בתחום הניקיון וחזות העיר, ואיפשר את כל התנאים לביצוע העבודות במסגרת היערכות העיר לפסח ולחופשת החג. אני מודה מקרב לב לעובדי ועובדות האגף, שפועלים בתקופה זו מסביב לשעון למען תושבי העיר ורווחתם. שיהיה לכולנו חג שמח, ובשורות טובות לכל עם ישראל".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות