בתום חקירה של היחידה המרכזית במחוז צפון נמצאו די ראיות להגשת כתב אישום כנגד בן זוגה של המנוחה יהודית מרדכי בגין רצח, באמצעות פרקליטות מחוז צפון

בתאריך 10/03/24 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות אישה בת 48 תושבת עפולה שאותרה ללא רוח חיים בדירה של בן זוגה

מעדותו הראשונית של בן זוגה עלה כי המנוחה לא הרגישה טוב וכמעט ולא ייצא מהמיטה. ובשעות הערב של יום ראשון כאשר חזר הביתה ניסה להעיר אותה אך ללא הצלחה ומיד הזמין עזרה ראשונה.

הצוות הרפואי שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה ומייד דיווח על הארוע למשטרת מחוז צפון.

חוקרי היחידה המרכזית במחוז צפון פתחו בחקירת הארוע אספו ממצאים בזירה, גבו עדויות נוספות ועצרו את בן הזוג בחשד לרצח המנוחה.

מחומר החקירה עלה כי לאחר ויכוח שפרץ ביניהם ביום שישי בשעות הלילה תקף החשוד את המנוחה באגרופים עד שהתמוטטה על הרצפה וכתוצאה מכך נגרמו לה חבלות שהובילו למותה.

לאחר חקירה אינטנסיבית של חוקרי ימ״ר צפון נאספו די ראיות כנגד בן הזוג בגין רצח והוגשה הצהרת תובע על ידי ופרקליטות מחוז צפון באמצעות עו״ד רועי אלפסי ועו״ד יערה ברזילי כהן לפיה בכוונתם להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים באשמת רצח.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות