ראש העיר טירת כרמל, דודו כהן: "המוכנות לחירום – בראש סדר העדיפויות"

ועדת מל"ח בטירת כרמל התכנסה אתמול בפעם הראשונה תחת ראש העיר הנבחר, דודו כהן שהצהיר: "על כולנו להיות ערוכים בתקופה מאתגרת זו, במטרה ליצור ולשמור על רציפות תפקודית של כלל המערכות העירוניות בעת חירום או הסלמה באזורנו"

 

ועדת מל"ח (משק לשעת חירום) של עיריית טירת כרמל התכנסה אתמול (שני) לישיבה ראשונה בניהולו של ראש העיר החדש, דודו כהן.

בדברים שאמר בפתח הישיבה, הדגיש ראש העיר את חשיבותה של ההיערכות לשעת חירום, בהן ברמה הרשותית והעירונית והן ברמה האישית של כל אחד מתושבי העיר. "המוכנות לחירום ניצבת בראש סדר העדיפויות שלנו", אמר, "על כולנו להיות ערוכים בתקופה מאתגרת זו, במטרה ליצור ולשמור על רציפות תפקודית של כלל המערכות העירוניות בעת חירום או הסלמה באזורנו".

בישיבה השתתפו מ"מ וסגנית ראש העיר, אמי אפומדו; סגני ראש העיר, יאיר סיידה וכפיר עובדיה; ראשי מכלולים ואגפים בעירייה; צוות היקל"ר של פיקוד העורף בפיקודו של רס"ן ישראל איטח; מפקד תחנת משטרת טירת כרמל, סנ"צ ארז לחמיש; מפקד אשכול טירת כרמל מערב בכבאות והצלה, רשף גיא גורצקי; שלומי בן חמו ממוקד חוף של מד"א; ונציגי כלל גופי הביטחון, החירום והתשתיות בעיר.

במהלך הישיבה ציין ראש העיר, דודו כהן את הצורך בהידוק וחיזוק השליטה בתפקוד כלל המערכות בזמן חירום, צמצום פערי מיגון בדגש על מערכת החינוך ואוכלוסיות מוחלשות, תגבור מערך המתנדבים והכשרתם המקצועית, ותגבור הסיוע האזרחי באנשי מקצוע מקרב הקהילה.

יצוין כי עיריית טירת כרמל עומדת בקשר רצוף עם כלל גורמי הביטחון מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, וההחלטות מתקבלות בתיאום מלא ובעבודת מטה משותפת.

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות