רני בנדר מונה ליו"ר החברה הכלכלית לחיפה

"נקדם את כלכלת חיפה באמצעות הקמת פארק הייטק נוסף, הקמת פרוייקט "חזית הים העירונית" במפגש המושבה הגרמנית עם נמל חיפה, וקידום תוכניות תיירותיות משמעותיות שיהוו מנוע צמיחה כלכלי לעיר." בנדר

רני בנדר (50), מונה  ליו"ר החברה הכלכלית לחיפה ולחבר מועצת העיר חיפה מטעם סיעת 'חיפה שלנו' בראשות יונה יהב.

בנדר משמש כיום כמנכ"ל מתחם "סיטי סנטר" המשלב מסחר, משרדים ובית מלון במושבה הגרמנית בחיפה. בנדר בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למינהל, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, מאוניברסיטת רייכמן. בנדר כיהן בעבר כסמנכ"ל שיווק ומכירות של רכבי סובארו.

כמו כן שימש, כסגן ומ"מ דובר משרד החינוך בירושלים ויועץ תקשורת במשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, כיו"ר שותפות חיפה-בוסטון CJP, חבר בוועד המנהל של אגודת הידידים באוניברסיטת חיפה, ויו"ר עמותת "נקודת ציון למורשת צה"ל". בנדר רב סרן במילואים פעילים בחיל האוויר.

רני בנדר: "אני שמח על האתגר לקדם את הכלכלה בחיפה. אני מתכוון להתמקד בנושאים כלכלה, תעסוקה ותיירות. עם אסטרטגיה כלכלית מדויקת ומגוון שיתופי פעולה עם גורמים כלכליים בישראל ובעולם ובתיאום מלא עם משרדי הממשלה, נוכל לקדם את כלכלת חיפה באמצעות הקמת פארק הייטק נוסף, הקמת פרוייקט "חזית הים העירונית" במפגש הצפון המושבה הגרמנית עם נמל חיפה, וקידום תוכניות תיירותיות משמעותיות שיהוו מנוע צמיחה כלכלי לעיר. כמו כן, נפעל לקדם מיזמי חדשנות וביו רפואה ייחודים בשיתוף בתי החולים, הטכניון והאוניברסיטה, נפעיל מיזם "ביטחון כלכלי" לעסקים קטנים ובינוניים, ונשיק את תכנית "בטחון תעסוקתי" למגזרים המגוונים, כדי לקלוט מקומות תעסוקה נוספים. נקדם את תחום "כלכלה כחולה" בעיר התחתית".

"הדלת שלנו פתוחה 24 שעות ביממה לכל מיזם ואנו נעניק את הסיוע הדרוש לכל משקיע, הן חיפאי והן מחוץ לחיפה. חיפה תהיה אבן שואבת לכוחות כלכליים מקומיים, ארציים ובינלאומיים" הוסיף בנדר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות