מחיר צהרוני כיתות א'-ב' בקריית ביאליק הוזל החל משנת הלימודית הנוכחית

בשנת הלימודים תשפ"ד ירד מחיר צהרוני כיתות א'-ב' בקריית ביאליק ב-100 שקל לחודש, דבר שיקל על ההורים. כמו כן בצהרוני גני ילדים קיימת ועדת הנחות אליה ניתן לפנות במידת הצורך.

בקריית ביאליק פועלים 74 צהרונים, מתוכם 33 צהרונים שעובדים בבתי הספר, בהם לומדים 820 תלמידים ו- 41 צהרונים של גני ילדים בהם נמצאים 1025 ילדים.

בשנתיים האחרונות חל גידול משמעותי של כ- 30% במספר הנרשמים לצהרונים, דבר שמצביע על איכות החינוך בעיר.  הצהרונים פועלים עד השעה 17 ובמסגרתם הילדים מקבלים חוגים, ארוחה חמה ומפוקחת,

תכנים פדגוגים ופעילויות הפוגתיות. בימי חופשת מערכת החינוך הפורמלית הצהרונים עובדים במסגרת קייטנה ומופעלים מהבוקר. בצהרוני בתי הספר הילדים מקבלים עזרה בשיעורי בית. כל הצהרונים עובדים תחת פיקוח משרד החינוך, משרד הבריאות והחברה למתנ"סים לצד פיקוח חיצוני נוסף אותו מפעילה רשת המתנ"סים העירונית שצהרוני העיר מופעלים על ידה.

בשנת הלימודים תשפ"ד ירד מחיר צהרוני כיתות א'-ב' ב 100 שקל לחודש, דבר שיקל על ההורים. כמו כן בצהרוני גני ילדים קיימת ועדת הנחות אליה ניתן לפנות במידת הצורך.

 

צילום אילוסטרציה: גטירימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות