מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף, אל"מ שרון איטח, הגיע לפגישת היכרות בקריית ביאליק והביע שביעות רצון רבה ממוכנות העיר לחירום  

מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף, אל"מ שרון איטח, הגיע לפגישת עבודה והיכרות ראשונה בקריית ביאליק. בסיום הפגישה סיכם: "התרשמתי עמוקות מתפקודה של עיריית קריית ביאליק ומוכנותה לשעת חירום"

מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף, אל"מ שרון איטח, הגיע לפגישת היכרות בקריית ביאליק ונפגש עם הנהלת העירייה והממונים על הביטחון ברשות. בפגישתו עם ראש העיר, אלי דוקורסקי, סקר אל"מ איטח את המצב הביטחוני ואת האיומים האפשריים.

דוקורסקי הציג את מוכנות הרשות לחירום, בין השאר את מצב המקלטים, את מערך המתנדבים המפואר ואת תרגילי החירום הרבים אותם מבצעת העירייה באופן תדיר בשיתוף פיקוד העורף וכוחות הביטחון.

כמו כן, הציג דוקורסקי את אתר העירייה לשעת חירום ואת הפרסים הרבים בהם זוכה העירייה עבור מצב המקלטים הציבוריים ומוכנות לחירום.

בפגישה נדונו נושאים הקשורים להמשך פיתוח המוכנות לשעת חירום, תרגול המכלולים השונים והכשרת המתנדבים. 

לקראת הקמת בניין העירייה החדש בו יוקם מרכז ההפעלה לשעת חירום, ביקש דוקורסקי את הסיוע המקצועי של פיקוד העורף בתכנון מרכז ההפעלה כדי להתאימו לצרכים ותרחישי האיום האפשריים.

אל"מ איטח אמר בסיום הפגישה: "התרשמתי עמוקות מתפקודה של עיריית קריית ביאליק ומוכנותה לשעת חירום. העירייה והעומד בראשה פועלים בצורה מושכלת ויעילה ומייחסים חשיבות רבה למוכנות לחירום".

 

בתמונה: ראש העיר אלי דוקורסקי עם מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף, אל"מ שרון איטח

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות