ראש עיריית טירת כרמל דורש משרת התחבורה לקדם מיידית את הרחבת כביש 721

ראש עיריית טירת כרמל, אריה טל, שיגר מכתב בו הוא מבקש משרת התחבורה שתפעל להרחבת כביש 721: "הסכמי הגג וההתחדשות העירונית הביאו כך, שעומסי התחבורה גורמים לחסימת הצירים המרכזיים בעיר, וכל היציאות מתנקזות לכביש 4"

 

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל פנה לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב בדרישה לקדם מידית את הרחבתו של כביש 721, בשל עומסי התחבורה ביציאה לכביש 4.
"העיר טירת כרמל מונה כיום כ-33 אלף תושבים, ולפי תוכנית המתאר מתוכננת ל-86 אלף תושבים", כתב ראש העיר במכתב שנשלח לשרה רגב, "הסכמי הגג וההתחדשות העירונית הביאו לכך, שעומסי התחבורה גורמים לחסימת הצירים המרכזיים בעיר, וכל היציאות מתנקזות לכביש 4. עם הרחבת כביש 4, כל התנועה דרומה מתנקזת דרך מחלף 721 לכביש מספר 2".
עוד הדגיש ראש העיר טל, כי מחלף 721 במצבו הנוכחי הינו "גשר צר עם נתיב נסיעה אחד בכל כיוון, שאינו מסוגל להעביר את נפחי התנועה ומהווה חסם תחבורתי לכביש מספר 2. על כן, יש להרחיב את כביש 721, המשרת את כל הרשויות במרחב ובמיוחד את טירת כרמל, ויש לבצע בדחיפות את הרחבת המחלף ולהכניסו לתוכנית העבודה של החודש הקרוב במשרד".

 

בתמונה: היציאה מכביש 721 לכביש 4.  צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות