משחק מלחמה: עיריית טירת כרמל תירגלה היום תרחישי חירום

במסגרת היערכות ועדת מל"ח (משק לשעת חירום) לתרחישי חירום שונים, עיריית טירת כרמל קיימה הבוקר (שלישי) תרגיל מש"מ (משחקי מלחמה)

 

עיריית טירת כרמל קיימה הבוקר (שלישי) תרגיל מש"מ (משחקי מלחמה), זאת במסגרת היערכות ועדת מל"ח (משק לשעת חירום) לתרחישי חירום שונים בהתאם לתוכנית האימונים השנתית ובדגש על תרחישים אפשריים במלחמת "חרבות ברזל".

התרגיל נוהל על ידי צוות היקל"ר של פיקוד העורף, ולקחו בו חלק ראשי המכלולים והאגפים בעירייה ובעלי תפקידים נוספים בחירום. מטרת התרגיל היתה לשפר את מוכנות העירייה לאתגרים ולשיבושים הצפויים בחירום, כאשר בין השאר תורגלו תרחישי עלטה של 48 שעות, הפסקות חשמל ומים, השבתת רשת האינטרנט, ירידה משמעותית בכוח האדם ברשות, מתן טיפול למונשמים ולנזקקים למחוללי חמצן, מתן מחסה הולם לאוכלוסיה ועוד.

בסיכום התרגיל הביעו אנשי פיקוד העורף את שביעות רצונם והערכתם להתנהלות העירייה בשגרה ובחירום, וכן את הקשר ההדוק של הרשות המקומית עם כלל כוחות הביטחון וההצלה.

יצוין כי מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר מקיימת עיריית טירת כרמל ישיבות הערכות מצב תכופות, תוך דגש מרכזי על חיזוק תחושת הביטחון בקרב התושבים, המאפשרת קיום שגרה ככל שניתן.

בפתח התרגיל נערך טקס הוקרה לראש העיר, אריה טל שיסיים בשבוע הבא את כהונתו ובסך הכל 26 שנה בתפקיד. סגנית ראש העיר הנכנס אמי אפומדו, מפקד יקל"ר טירת כרמל בפיקוד העורף, סא"ל דן דר ומנהל אגף הביטחון בעירייה, יואב בלס הודו לראש העיר על פועלו רב השנים לבניין העיר ותרומתו לביטחון התושבים, והעניקו לו שי פרידה.

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות