איך קורה שעיריית טירת כרמל מתפארת בבריכה העירונית עם המתקנים הכי פשוטים, אבל מחיר הכניסה אליה הכי יקר בכל האזור ויחסית לערים רבות בכל הארץ, ואיך העירייה מנסה להתחמק מאחריות?

במשך תקופה ארוכה הבריכה העירונית בטירת כרמל עמדה סגורה. לאחר זמן, עיריית טירת כרמל בחרה מפעיל ומיהרה לפרסם על הפתיחה החגיגית. רק שהיא שכחה לבשר חתושבים שהם ישלמו על זה ביוקר, יותר ממה שמשלמים בערים שכנות ורבות בארץ. איך פתאום העירייה ניסתה להתחמק מאחריות לבריכה שהיא בבעלותה? קבלו

במשך תקופה ארוכה הבריכה בטירת כרמל לא פעלה, עד שהעירייה שבבעלותה הבריכה העירונית, היחידה יש לומר בעיר, החליטה להוציא מכרז עבור חברה שתפעיל ותתחזק אותה.

מדובר במתקן בריכה בין הדלים והפשוטים הקיימים בארץ ובכל האזור. מקום בו יש בריכה אחת, בלי חדר כושר, בלי מגלשות או מתקנים אחרים לילדים ונוער.

עם בחירת מפעיל חדש, עיריית טירת כרמל מיהרה לפרסם ולהזמין את תושבי העיר לבוא, כבר לפני יותר מחודש, להיכנס וליהנות מהבריכה העירונית שנפתחת.

אלא שהתושבים נדהמו לגלות שלמרות המתקן הדל, הבריכה העירונית בבעלות העירייה גובה מהם את המחיר הכי יקר מכל הישובים באזור: 40 שקל כניסה בימי חול ו-50 שקל בשבת. ואם לא די, אין הנחה לילדים, לחיילים או תושבים ותיקים, כמו שנהוג בכל הבריכות בארץ.

רונית, תושבת טירת כרמל: "בריכה עם תחזוקה ברמה נמוכה מבקשת מאיתנו מחיר של קאנטרי. מישהו כאן לא מחובר".

אתי, תושבת העיר, אף היא לא מבינה: "לא הבנתי, פתחתם פה את שפיים או איזה קאנטרי. מה זה המחירים האלה? עדיף כבר בחיפה במחיר הזה ויותר אטרקציות".

ואורלי, אף היא תושבת העיר מסכמת: "תחשבו מסלול מחדש תושבי טירת הכרמל לא פריירים מה זה המחירים האלה?".

"ניוזים צפון" יצא לבדוק, האם באמת מדובר במחיר מפורז למתקן בו רק בריכה אחת, בלי מתקנים, בלי חדר כושר?

נתחיל מהעיר הגדולה השכנה: בבריכת הספורטן- גלי חיפה, שהפכה לבריכה בניהול החברה הכלכלית בחיפה גובים מהתושבים 35 שקל בימי חול, כשבמקום 2 בריכות גדולות ועוד מתקנים לילדים ומדשאות גדולות עם כיסאות ומצללות.

בקריית ביאליק התושבים יכולים ליהנות ב"קאנטרי אפק", שם תושב מבוגר יכנס במחיר 35 שקל, ילד ישלם רק 25 שקל וכך גם פנסיונר 25 שקל.

וממה יהנו הנופשים שם? קבלו: 2 בריכות שחייה, משטחי הדשא סביב הבריכה משתרעים על פני כעשרה דונם שבהם מותקנות שמשיות רבות וכסאות נח לרווחת הנופשים וכל זה טובל בעצי תמר מרהיבים המוסיפים צל ונוי. בשטחי הדשא נמצאים מתקני משחקים לילדים להנאתם.

אפילו בעיר היקרה בארץ- תל אביב, דואגים לתושבים לבריכה שווה לכל כיס וכך למשל בבריכה העירונית "נווה גולן" בתל אביב, ילד, גימלאי וחייל ישלמו 20 שקל כניסה. מבוגר… 25 שקל כניסה. ותחזיקו חזק.. אם אתם הורים או עצמאיים, תשלמו רק 14 שקל כניסה בכיר היקרה בארץ.

בחולון, גם שם, בבריכה העירונית "נופשונית", אם אתם בוגרים לעשר כניסות תשלמו 27 שקל לכל כניסה. לחיילים, ילדים, כניסה בודדה עד 30 שקל.

אז פנינו לדובר עיריית טירת כרמל, עמית לוי, כדי להבין מדוע אחרי זמן רב בו הבריכה העירונית לא פעלה, חזרו להפעיל אותה במחיר מופרז יחסית לבריכות אחרות?

בתחילה, הדובר ניסה להתנער מאחריות והפנה אותנו למפעיל הבריכה. אלא שאז, הפנינו את דובר העירייה לכך שהעירייה עצמה פרסמה תחת החתימה שלה ובדפי הרשתות החברתיות שלה על פתיחת הבריכה ולקחה על כך בעלות, כפי שהיא אכן בעלי המקום.

לאחר שהראינו לו את פרסומי העירייה האחראית למקום ולתמחור הזכיין, הדובר הגיב: "בוחרים שלא להגיב".

אז תושבי טירת כרמל שמעוניינים להתרענן במי הבריכה העירונית, תכינו את הארנקים..

 

צילום הבריכה: יוטיוב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות