תושב סכנין תקף במכות ואגרופים חיילת תושבת הצפון שעמדה וחיכתה לאוטובוס. התוקף אותר ונעצר

המשטרה הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב סכנין ובקשה למעצר עד תום ההליכים, בחשד שתקף חיילת בעת שהמתינה לאוטובוס בצומת כפר יאסיף

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע עם קבלת דיווח במוקד 100, בדבר חשד לתקיפת חיילת, תושבת הצפון כבת 19, בעת שהמתינה לאוטובוס בצומת כפר יאסיף.

מכתב האישום עולה כי בעת שהקורבן המתינה לאוטובוס בצומת כפר יאסיף הבחינה בחשוד שנכח במקום והחלה להתרחק ממנו הואיל וסברה כי הוא בגילופין, אולם החשוד- תושב סכנין כבן 56, תקף את הקורבן באופן שאחז בחוזקה בזרועה השמאלית והלם בה באגרופיו ולאחר מכן נמלט מהמקום.

במסגרת החקירה, אתרה המשטרה את החשוד ובהתאם לממצאי התיק וצרכי החקירה, האריכה את מעצרו בבית המשפט וכאמור הבוקר הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגדו ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות