תושבי טירת כרמל קבעו: חגיגות יום העצמאות ה-76 יתקיימו במתכונת מצומצמת בדגש על אחדות וקהילתיות

בתום סדרת התייעצויות עם הגורמים העירוניים הרלוונטיים ובעקבות סקר תושבים שנערך בימים האחרונים, החליט היום ראש עיריית טירת כרמל, דודו כהן, כי יום העצמאות יצוין השנה במתכונת מצומצמת, בדגש על קהל הילדים והקהילה

 

יום העצמאות בטירת כרמל יצוין השנה במתכונת מצומצמת, בדגש על קהל הילדים והקהילה, תוך רגישות והתחשבות ברוח התקופה ובמצב הביטחוני. כך החליט היום (רביעי) ראש העיר, דודו כהן בתום סדרת התייעצויות עם הגורמים העירוניים הרלוונטיים ובעקבות סקר תושבים שנערך בימים האחרונים.

בשבוע שעבר, ובהתאם למדיניות שקיפות ושיתוף הציבור שמוביל ראש העיר, דודו כהן, הופץ סקר בקרב תושבי טירת כרמל, בו התבקשו לבחור כיצד יצוין וייחגג בעיר יום העצמאות ה-76.

בסקר השתתפו 2,014 תושבות ותושבים מכל הגילים: 51.2 אחוז סברו שיש לחגוג באופן מצומצם, 35.3 אחוז סברו כי יש לבטל את האירועים לחלוטין, ו-13.5 אחוז בלבד סברו כי יש לקיים את אירועי החג במתכונת רגילה כמדי שנה.

בישיבה שקיים הנחה ראש העיר, דודו כהן את גורמי העירייה ומתנ"ס טירת כרמל לגבש בימים הקרובים תוכנית מותאמת, כך שהעיר תחגוג את יום העצמאות תוך נקיטת רגישות וברוח התקופה, עם דגש על אמנים מקומיים, תכנים לילדים, לכל המשפחה ולכלל הקהילה בעיר.

במקביל, הוחלט כי השנה לא יתקיים מופע זיקוקין די-נור באירועי יום העצמאות, ובמקומו יתקיים לראשונה בטירת כרמל מופע רחפנים, במהלכו ימריאו לשמי העיר עשרות רחפנים שיציגו מגוון סמלים מרהיבים וצבעוניים, שילוו במוסיקה חגיגית וייצרו מופע עוצר נשימה.

ראש העיר טירת כרמל, דודו כהן: "קיום אירועי יום העצמאות בתקופת מלחמה ושכול, כאשר 133 חטופות וחטופים עדיין נמצאים בשבי חמאס, הוא אתגר עצום. נוכח הנסיבות והטרגדיה הלאומית, שיתפנו את הציבור בהתלבטות האם לקיים אירועים כרגיל, במתכונת מצומצמת, או לבטלם לחלוטין. התוצאות החד משמעיות הובילו אותי להנחות את כלל הגורמים העירוניים לגבש תוכנית שבמסגרתה נוכל לציין את יום העצמאות ה-76 בגאווה וברגישות, בדגש על האחדות והקהילתיות בטירת כרמל. לעולם לא ניתן לאויבינו לגבור על הרוח הישראלית".

 

 

בתמונות: אירועי יום העצמאות בטירת כרמל, בשנה שעברה. צילומים: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות