החוף של מוש – בחוף הכרמל

בן ארי ידוע בשנים האחרונות כמי שייצר תפנית אדירה בתחום החופים באילת, כאשר הקים את החוף המצליח ביותר באילת כיום, המכונה "החוף של מוש", מוש השקיע משאבים וכסף רב בחוף הדרומי של חוף הדקל באילת, סמוך למעבר הגבול לטאבה, חוף מקיים, כאשר הקו המנחה לניהול החוף מתבטאת בין השאר בשמירה אקולוגית מקיימת (כולל שיקום סביבתי), שיתוף הקהילה והנוער, שיתוף אמנים מקומיים ועוד. החוף מושך עליו מאות אלפי מבקרים מדי שנה ונחשב לאחד החופים הפופולריים בארץ.

השניים סיכמו על המשך פעילות משותפת במטרה למתג את חופי המועצה האזורית חוף הכרמל כחופים המבוססים על כלכלה מקיימת.

כזכור, בתחילת עונת הרחצה המועצה יציאה לפיילוט הסדרת קו החוף והשמירה על הסביבה החופית. הפיילוט התמקד בהסדרת השימושים במרחב החופי. לאחר שהמהלך צלח, בעונת הרחצה הבאה תתמקד המועצה בכלכלה מקיימת.

אסיף איזק, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל מסר: "מוש, ידוע כמי שעשה שינוי בחופי אילת ובעל ניסיון רב בניהול חוף מקיים וכלכלי, אנחנו שמחים על התגייסותו של מוש בן ארי לסייע לחוף הכרמל לקראת שילוב כלכלה מקיימת בחופי המועצה שלנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות