בערב הוקרה שערך לפעיליו, יונה יהב, ששב לראשות העיר חיפה הצהיר: "תמה מערכת הבחירות ואני מניח את המשקעים הפוליטיים מאחור – מעתה כולנו חיפה אחת!"

בערב הוקרה לפעילים ראש עיריית חיפה הנבחר, יונה יהב הכריז: "מטבע הדברים ישנן ציפיות גבוהות של תושבי העיר מחזרתי לתפקיד ראש העיר. אני מודע לכך, אבל חייבים להודות שמדובר בדרך ארוכה. אין הוקוס פוקוס ואין קסמים"

הערב ערך ראש העיר הנבחר של חיפה, יונה יהב, ערב הוקרה לפעילים במערכת הבחירות שלו, ערב שהגיעו אליו תושבים ופעילים רבים שגדשו את אולם ימה בעיר.

יהב המחוייך והנרגש עלה ואמר לפעילים ולנוכחים: ערב טוב חברות וחברים יקרים, חברות וחברי המועצה הנבחרים, חיפאיות וחיפאים אהובים. אתחיל עם השורה תחתונה – תודה! לא ההיתי עושה זאת בלעדיכם!", אמר יהב בקול רועם וזכה חתשואות.
"אני עומד פה בשם פנים ושמות אנשיםטובים שפגשתי בדרך, ונשים טובים שהולכים איתי כבר דרך ארוכה. אנשים אשר האמינו גם כאשר הסיכויים לא נראו גבוהים המשיכו להאמין וללכת בדרך וזכותכם בכוחות משותפים עשינו דבר גדול.

"אני נרגש במיוחד לראות כאן גם קבוצה נכבדת של נכי ופצועי צה"ל, ובהם גם מי שלחמו ב"חרבות ברזל". גאווה גדולה שאתם כאן איתנו, מלח הארץ וגיבורי ישראל!

"חברות וחברים, חיפה נמצאת באחת מנקודות הזמן הקריטיות שידעה. אני נכנס לתפקידי כדי לשרת, להנהיג ולהוביל אותה באהבה, בנחישות ובניסיון".
יהב החל לדבר על המשימות והיעדים שעומדים בפניו: "אני מתכוונן לעמוד בכל ההתחייבויות שלי לבוחר בכל תחומי החיים. החל מהכנת העיר להתמודדות עם כל תרחיש בטחוני, ועד צמיחה והתחדשות שיחזירו את חיפה להיות במקומה הטבעי כבירת מטרופולין הצפון!

"בימים האחרונים נפגשתי עם ראשי הצבא ומערכת הביטחון, אשר יהיו שותפים מלאים ליישום תכניותיי להגנת העיר. כפי שהבטחתי – הקמתי צוות מיוחד שמטרתו העלמת תופעת החזירים מהעיר בתוך 90 יום. התחייבתי וכך אעשה! אפעל בשיתוף פעולה עם גורמי הטבע והסביבה. ביתם של החזירים ישוב להיות בואדיות, ואילו תושבי חיפה יוכלו לנוע שוב בדרכים בביטחה".

לאחר שהתייחס לסוגיית חזירי הבר פנה יהב לנושא הבוער הנוסך – המפעלים המזהמים:  "נושא דחוף נוסף שנמצא על שולחני הוא הטיפול במפעלים המזהמים במפרץ חיפה. כפי שהתחייבתי המפעלים המזהמים כולם יוצאו מהמפרץ! מלבד איכות החיים שנפגעת בשל זיהום האויר, ישנה גם דחיפות בטחונית לקדם את פינוי המפעלים. אוביל את המאבק הזה בנחישות, ביחד עם ראשי רשויות סמוכות וגורמי הסביבה.
"לצד ההכנות בנושאי ביטחון, התחלתי לפעול גם בנושא התחדשותה של העיר: חידוש הכבישים והמדרכות בכל רחבי חיפה, האצה של תכניות בינוי שנתקעו במינהל ההנדסה,
כל זאת נעשה תוך שמירה על יופיה ואופיה של חיפה.

"משימות רבות עוד על הפרק: שדרוג מערכת החינוך העירונית, החזרת אירועי התרבות הגדולים וביצורה של חיפה כבית לכל הדתות והקהילות החיות בה – עיר שהיא אות ומופת לחיים בשותפות, לסובלנות ולאחווה.
עיר שהיא פלורליסטית וליברלית. עיר שכל אחד ואחת יכולים להרגיש בה בבית.

"תמה מערכת הבחירות ואני מניח את המשקעים הפוליטיים מאחור – מעתה כולנו חיפה אחת! כשמערכת הבחירות מסתיימת יש בידי ראש העיר שתי אפשרויות לפעולה: לנהוג בקשיחות או בפייסנות. אני מאמץ את הגישה הפייסנית – אני מכוון לנהוג בכבוד ובהגינות בכל הנבחרים בחדשים".

יהב התייחס לנושא האחדות וכוונתו להיות ראש עיר של כל תושבת ותושב: "בכוונתי לערוך חפיפה מלאה עם ראשת העיר היוצאת עינת קליש רותם, ואודה לה על שהובילה את העיר בחמש השנים האחרונות.
אני מתכוון להיות ראש עיר של כ-ו-ל-ם. של דתיים וחילונים, של יהודים וערבים. זו דרכי, זו אמונתי וזו דרכה ואופיה של חיפה.
מטבע הדברים ישנן ציפיות גבוהות של תושבי העיר מחזרתי לתפקיד ראש העיר. אני מודע לכך, אבל חייבים להודות שמדובר בדרך ארוכה. אין הוקוס פוקוס ואין קסמים.
החזרנו את האמון של משרדי הממשלה וכעת אוודא שאכן יש גם מעשים בפועל. אני אבקש מכל משרדי הממשלה את מחויבותם לחיפה.
חיפה FIRST! – חיפה FIRST!"

ויהב סיים בתפילה להשבת החטופים ושלום חיילי צה"ל: "לסיום, אני רוצה לאחל לכולנו ובפרט לחיילי צה"ל הנלחמים עבורינו, ול – 134 החטופים שנמצאים עדיין בשבי החמאס שהם ישובו למשפחותיהם בקרוב שלמים ובריאים!

"אני רוצה לאחל לתושבי העיר הערבים "ראמאדאן כרים". לנוצרים שמציינים ביום ראשון את חג הדקלים – חג דקלים שמח. ולנו היהודים שנחגוג השבוע את פורים – פורים שמח – מי שנכנס אדר מרבים בשמחה! תודה לכולם על האמון והתמיכה. לילה טוב מחיפה היפה!".

 

צילום: ניוזים ישראל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות