בלעדי: גדי מרגלית בהצהרה ראשונה לאחר מינויו למנכ"ל עיריית חיפה: "מחכה לי עבודה רבה, כי מישהו דאג בשנים האחרונות לנתק את כל הכבלים בין חיפה למדינה ולמשרדי הממשלה ועוד"

גדי מרגלית חוזר לאחר 5 שנים לתפקיד מנכ"ל עיריית חיפה ואומר ל"ניוזים צפון": "אני חוזר להמשיך ולהשלים את העבודה וכל הפרויקטים שעשינו ונקטעו ב-2018"

גדי מרגלית, מי שכיהן כמנכ"ל עיריית חיפה בקדנציה האחרונה של יונה יהב עד 2018 וזכה להערכה רבה, חוזר לתפקיד מנכ"ל העירייה – כך הכריז יונה יהב אמש.

מרגלית נחשב ליד ימינו של יהב וליווה את יהב בכל חמשת השנים האחרונות ולמעשה עמד בראש קמפיין החזרה של יהב לראשות העיר והניצחון הגדול שרשם.

בהתבטאות ראשונה מרגלית סיפר הבוקר ל"ניוזים צפון" על העבודה שמצפה לו עם חזרתו לתפקיד מנכ"ל העירייה: "למעשה אני חוזר להמשיך ולהשלים את העבודה וכל הפרויקטים שעשינו ונקטעו ב-2018 למעשה. מחכה לנו עבודה רבה".

מרגלית ממשיך ומציין בחריפות: "יש עבודה רבה, כי מישהו דאג בחמש השנים האחרונות ממש לנתק ולחתוך כל כבל מקשר של העיר חיפה למדינה, למשרדי הממשלה, למוסדות. זה ברמה בלתי נתפסת. אז יש עבודה רבה לפנינו לחזור ולחבר מחדש את חיפה למדינה ויותר מכך".

מרגלית לא יוכל להיכנס לתפקיד או לעירייה, אלא רק בראשון לאפריל, כשיהיו חילופי ראשי העיר באופן רשמי. צפויים כמה ימי חפיפה עם המנכ"ל היוצא.

 

צילום: ראובן כהן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות