יום המעשים הטובים: החברה הכלכלית לחיפה ממשיכה במסורת ההתנדבות

גם בשנה זו, במסגרת "יום המעשים הטובים" נרתם צוות החברה הכלכלית לסיוע בפעילות משמעותית לטובת הקהילה בחיפה. יום המעשים הטובים מופעל ע"י עמותות רוח טובה ובמסגרתו מתנדבים אלפים מידי חודש בכל הארץ למען הקהילה. הפעילות השנתית מגיעה לשיאה בתכלול עירוני של יום מעשים טובים – בכל שנה ב 19 במרץ

השנה, התנדבו עובדי החברה בארגון מעון הוד מקבוצת רמות, המהווה מסגרת לאנשים עם תסמונת של עיכוב התפתחותי שכלי, בכל הגילאים. שלוחת המעון ממוקם בשכונת דניה בחיפה. עובדי החברה הכלכלית לחיפה התגייסו בהרכב מלא על מנת לאפות יחד עם הדיירים במעון, אוזני המן, לקראת פורים. הפעילות בוצעה בשיתוף פעולה מלא עם דיירי המקום.

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "במהלך השנה אנחנו עסוקים בפיתוח כלכלי של העיר ולכן חשוב לנו לעצור ליום אחד בשנה ולעסוק בפעילות חברתית לטובת הקהילה בחיפה. זו מסורת שנשמרת שנים ארוכות בחברה. היה מרגש במיוחד השנה להתנדב במעון שהוא בית חם לבעלי מוגבלויות, להיות חלק משגרת היום שלהם ולשמח אותם. נמשיך לעשות ככל האפשר להמשיך ולתרום לקהילה העסקית והחברתית בחיפה".

איילת לויט- כהן רכזת הפנאי והחינוך של המקום: "אנחנו מתרגשים במיוחד היום, אנחנו לא רגילים להרבה ביקורים במקום, והביקור שלכם מחמם לנו את הלב במיוחד. הפעילות המשותפת נותנת לדיירי המקום, כוחות והרבה שמחה בלב, ושייכות לקהילה החיפאית, שחשובה לנו מאוד. מקווים שירבו הפעילויות יחד עם הדיירים ומודים לחברה הכלכלית, שמתנדבת במעון שלנו, כבר שנה שניה ברציפות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות