ניצחון גדול ליונה יהב בחיפה עם מעל 62 אחוז מהקולות. יהב: "תם עידן הנתק בין עיריית חיפה והממשלה"

אחרי 5 שנים יונה יהב חוזר בקאמבק ענק לראשות העיר חיפה וגובר על דוד עציוני עם מעל 62 אחוז מקולות הבוחרים. יהב: "אאחד את כל חלקי העיר, יהודים וערבים, שמסרבים להיות אויבים"

5 שנים לאחר שהפסיד בסבוב השני לעינת קליש רותם בהתמודדות לראשות העיר חיפה, יונה יהב שב לראשות העיר עם ניצחון גדול של מעל 62 אחוז מול יריבו, דוד עציוני.

מדובר בניצחון משמעותי וגם מהווה ניצחון כפול על אותו עציוני שחבר לפני 5 שנים לקליש רותם בסבוב השני ולמעשה הביא להפסד של יהב אז.

במסיבת עיתונאים שנערכה לפני זמן קצר אמר יהב:  "אאחד את כל חלקי העיר, יהודים וערבים, שמסרבים להיות אויבים. דתיים וחילונים כאחד – עם אחד".

ראש עיריית חיפה הנבחר יונה יהב בנאום זכייה מרגש בהשתתפות מאות מתנדבי מטה הבחירות הוסיף: ״חיפאיות וחיפאים אהובים. את האמת? התגעגעתי! כמה אני אוהב את העיר הזו! אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי וליווה אותי במערכת הבחירות הזו. אני עוד אודה לכל אחד ואחת מכם ומכן אישית על כל העבודה המסורה, לילות כימים כדי לדאוג לעתידה של חיפה היפה שלנו. תמה מערכת הבחירות, מעתה כולנו חיפה אחת!

״אני פונה לראש הממשלה ולממשלת ישראל: תם עידן הנתק בין עיריית חיפה והממשלה! מעכשיו אנחנו עובדים ביחד! אני מישיר מבט לכל מקבלי ההחלטות בישראל: חיפה לא תהיה עוד בעדיפות שניה. חיפה first! חיפה לפני הכל! חיפה צריכה להתכונן היטב לכל תרחיש ובכלל זה למלחמה, חיפה תנצח את נסראללה!

״עם שובי לתפקידי אני מתכוון לאחד את כל חלקי העיר, יהודים וערבים, שמסרבים להיות אויבים. דתיים וחילונים כאחד – עם אחד. 5 דתות עיר אחת טובה ושיוויונית לכולם.

״אני רוצה להודות לראשת העיר היוצאת עינת קליש רותם על תקופת שירותה למען העיר. אני שב לתפקיד חיי, להתחיל תיקון גדול למען חיפה ותושביה. אלו יהיו 5 שנים בהם נקבע את מיקומה של חיפה כבירת מטרופולין הצפון וכעיר העתיד של צעירי ישראל.

״אני רוצה לאחל לכולנו ובפרט לחיילי צה"ל הנלחמים עבורינו, ול-134 החטופים שנמצאים עדיין בשבי החמאס שהם ישובו למשפחותיהם בקרוב שלמים ובריאים״.

 

צילומים: ניוזים וגביש מדיה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות