'המתווה המוסכם' יוצא לפועל: אושרה להפקדה התכנית לקיצור מנחת הבונים!

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אסיף איזק: "ההחלטה של הוועדה המחוזית היא חדשות טובות מאוד עבור כל תושבי ותושבות חוף הכרמל. סימנו לעצמנו מטרה, ועשינו כל מה שצריך כדי לעמוד בה"

בדיון שהתקיים בשבוע שעבר, אישרה הוועדה המחוזית לתכנון ובניה את התכנית לקיצור מנחת הבונים, אשר יזמה המועצה האזורית חוף הכרמל במסגרת "המתווה המוסכם" שהובילה. לפי התכנית, יקוצר אורך המנחת שנקבע ב 2017,  והשטחים שייגרעו ממנו יוסבו לשימושים חקלאיים. לקראת הדיון הוצגו לוועדה חוות הדעת של כלל הרשויות האמונות על תחום התעופה והכיבוי, ביניהן רשות הכבאות, המערך האווירי, רשות התעופה האזרחית ועוד. כלל הרשויות הביעו דעתן כי הן מברכות על 'המתווה המוסכם' שהובילה המועצה, ואינן מתנגדות לקיצורו של המנחת.

שרה דישבק (עין אילה), חברת הנהלת המועצה וצוות המנחת של המועצה: "הדיון שהתקיים בשבוע שעבר והחלטת הועדה המחוזית להפקיד את התכנית לקיצור המנחת, מוציאה אל הפועל את המתווה שהוסכם עם כל הגופים השותפים, ומסיר את החשש שיוקם שדה תעופה. מדובר בהחלטה חשובה לאזור כולו, אני מברכת את כל השותפים על הדרך והמחויבות".

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אסיף איזק: "ההחלטה של הוועדה המחוזית היא חדשות טובות מאוד עבור כל תושבי ותושבות חוף הכרמל. סימנו לעצמנו מטרה, ועשינו כל מה שצריך כדי לעמוד בה. כעת אנו פועלים במקביל מול רמ"י על מנת להעביר את הקרקע בצפון המנחת לידיי המועצה, כך שנוכל לחסום כל אפשרות לפיתוח עתידי במקום.

אני שמח על שיתוף הפעולה המצוין בין המועצה ובין הרשויות הרלוונטיות, כמו רשות הכיבוי, רשות התעופה האזרחית ועוד – הוא זה שאיפשר לנו להשיג תוצאה כזו בפרק זמן כזה. תודה גדולה לחברות וחברי המליאה שלנו, לצוות המנחת שהקמנו וכמובן לתושבים והתושבות על התמיכה. כמו שאמרנו לאורך כל הדרך, מנחת הבונים יקוצר ולא יוקם בו שום שדה תעופה."

 

לפרוטוקול הדיון לחצו כאן>>

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות