טירת כרמל: דודו כהן רושם ניצחון גדול ומביס את אלי כהן ונבחר לראש העיר הבא של העיר

דודו כהן הוא ראש העיר הבא של טירת כרמל כשהלילה, לאחר סבוב שני, הוא מביס את אלי כהן עם כ-60 אחוז מהקולות

דודו כהן רושם הלילה ניצחון גדול ונבחר לראש העירייה הבא של טירת כרמל, העיר בה גדל והתחנך והפך לאיש שב"כ מצטיין, יזם ופעיל חברתי שזכה להכרה והוקרה מתושבים רבים – דבר שהביא אטתו להוביל בסבוב הראשון בבחירות ולנצח הלילה בצורה ברורה עם כ-60 אחוז.

דודו כהן, בן 46, יו"ר סיעת "טירת כרמל שלנו" שזכתה בארבעה מקומות במועצת העיר טירת כרמל בבחירות, הוא יליד טירת כרמל, דור רביעי בעיר, "סבא רבא שלי עלה מעירק בשנות החמישים ומהצד השני אני נכד למשפחה שעלתה ממרוקו וגרו פה במעברה באוהלים בצריפים ובשיכונים. אני למדתי בטירת כרמל בכל המסלול- מעונות, גנים ובית ספר יסודי רק בתיכון למדתי בטכני. התגייסתי לצבא ושירתתי 8 שנים בנ"מ, אני קצין בדרגת רב סרן, שירתתי בהרבה תפקידי פיקוד ומטה, פיקדתי על עשרות חיילים, קצינים ונגדים, הייתי במטה חיל האוויר בכמה תפקידי מטה וגם קצין פרויקט של מערכות נשק מתקדמות מארה"ב, מהתעשייה הביטחונית בישראל."

דודו השתחרר אחרי שמונה שנים ולמד באוניברסיטת חיפה מדעי המדינה, מדיניות ציבורית ומזרח תיכון "בשנה הראשונה התחלתי לעבוד בשב"כ – שירות ביטחון כללי. במשך 18 שנה הייתי בשב"כ, אני רכז מודיעין גיאוגרפי אז למדתי ערבית בשב"כ, באולפן לערבית בבית הספר למודיעין. עברתי הרבה תפקידי מודיעין בליבה של מערכת הביטחון," תוך כדי השלים תואר שני באוניברסיטת רייכמן במדיניות ציבורית ממשל ושיווק פוליטי. במקביל לעבודה, בעשר שנים האחרונות, עד לפני כשנה, עמד בראש קהילת אם הבנים בטירת כרמל.

 

צילום: יח"צ

דודו כהן והרב ישראל סטרול, רב של קהילה בטירת כרמל. צילום יחצ
צילום יחצ
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות