מליאת המועצה החדשה של חוף הכרמל יוצאת לדרך

בישיבה חגיגית של מליאת המועצה שהתקיימה בתחילת השבוע (ב'), הושבעו ראש המועצה אסיף איזק וסגניו רפי אבני ואושר וקנין, יחד 34 חברות וחברי המליאה הנוספים שנבחרו מכלל יישובי המועצה

"אני מתחייב/ת, כחבר/ת מליאת המועצה האזורית חוף הכרמל, לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותי במועצה"– במילים אלו פתחו חברות וחברי מליאת המועצה החדשים את כהונתם כנבחרי הציבור של תושבות ותושבי חוף הכרמל.

בפתיחת הישיבה החגיגית, בה נהנו הנוכחים גם מקטעי שירה ונגינה שבוצעו על-ידי האולפן למוסיקה של בית-הספר 'המשותף' במעגן מיכאל, הוצגו תוצאות הבחירות על-ידי מנכ"ל המועצה ירון פרידמן והמפקח על הבחירות בחוף הכרמל חליל אבו-יוסף. לאחר מכן הושבע לתפקידו ראש המועצה אסיף איזק, אשר נבחר להוביל את המועצה בחמש השנים הבאות, ולאחריו הושבעו כלל חברות וחברי המליאה. במהלך הישיבה הושבעו לתפקידם גם ממלא מקומו של ראש המועצה, רפי אבני, וסגן ראש המועצה אושר וקנין. רפי אבני ימשיך לשמש כממלא מקומו של ראש המועצה ומחזיק תיקי החינוך, החברה והקהילה, ויוביל את יישום התוכניות האסטרטגיות בתחומים האמורים, כמו גם בתחומי תרבות, ספורט, מגדר, צעירים, גיל שלישי ועוד. אושר וקנין ישמש כסגן ראש המועצה מחזיק תיק עתלית, ויהיה אחראי על הובלת הפרויקטים האסטרטגיים ביישוב: שדרוג שכונת קנדי, הקמת פארק הייטק עתלית , מרכז עסקים ראשי, מתחם המחפורות, כביש 7110, מינהלות פיתוח, חוף המבצר ועוד.

"הבחירות הסתיימו, ולשמחתי קיבלנו את אמון הציבור ואת הזכות להמשיך ולפעול יחד למען תושבות ותושבי חוף הכרמל ולמען האזור המדהים שלנו. למסע הזה אנו יוצאים היום יחד, כי רק יחד נוכל לאתגרים שעוד נכונו לנו", אמר ראש המועצה והציג את החזון והיעדים לשנים הקרובות, תוך התייחסות לכלל הנושאים – מאסטרטגיה, תכנון ופיתוח ועד לחינוך חברה וקהילה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות