אושרה תכנית הפיתוח של חוף הכרמל לשנת 2024

למעלה מ 100 מיליון ש"ח יושקעו ביישובי המועצה השונים במהלך שנת 2024, כך אישרה בשבוע שעבר מליאת המועצה האזורית חוף הכרמל, בהצבעה על תכנית הפיתוח המועצתית

תכנית הפיתוח, אשר בצל המלחמה הובאה לאישור במחצית השנה ולא ברבעון הראשון כפי הנהוג, מכילה בתוכה את כלל פרויקטי הפיתוח המשמעותיים אשר תקדם המועצה השנה ביישובים השונים, במגוון תחומים ובעלות של מעל 100 מיליון שקלים.

בין הפרויקטים הבולטים בתכנית הפיתוח נמצא אולם הספורט החדש – והראשון – אשר ייבנה בכפר גלים (כ 14 מליון ש"ח).

בנוסף ניתן למצוא בתכנית שאושרה את סלילת כביש הגישה לעין כרמל (כ 5.3 מלש"ח); הקמת חטיבת הביניים בעתלית (כ 26.6 מלש"ח);  הקמת בית ספר יסודי שלישי בעתלית ( כ 31.2 מלש"ח) ; כמיליון ומאתיים אלף שקלים אשר הוקצו לשיפוצי הקיץ ושדרוג מוסדות החינוך; מיגון מבני ציבור ומוסדות לימוד (כחצי מיליון ש"ח), ועוד.

בישיבת המליאה שהתקיימה בשבוע שעבר הציגו ראש המועצה אסיף איזק וגזבר המועצה חגי עטיה את התכנית על כלל סעיפיה, ולאחר דיון שקיימו חברות וחברי המליאה, התכנית אושרה.

ראש המועצה, אסיף איזק, אמר: "חוף הכרמל היא מועצה חזקה ואיתנה, והיכולת שלנו להציג תכנית פיתוח נרחבת ומשמעותית גם בתקופה מורכבת ומאתגרת כמו זו, היא ההוכחה לכך. עשרות מיליוני שקלים יושקעו ביישובים ובמוסדות החינוך, ויחזרו ישירות אל התושבות והתושבים שלנו. אני מבקש להודות למטה המועצה ובייחוד לאגף הכספים, על העבודה המקצועית והמדויקת בהכנת התכנית, וכמובן לחברות וחברי המליאה על התמיכה הנרחבת."

צילום דוברות חוף כרמל
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות