משהו חדש מתחיל: הוסמכו הוועדים המקומיים החדשים בחוף הכרמל

באירוע חגיגי שהתקיים בהיכל התרבות "מוזה" ביום שלישי, הוסמכו לתפקידם כ 150 חברות וחברי הוועדים המקומיים של כלל יישובי המועצה. המפגש מוציא לדרך את "האקדמיה המוניציפלית" של חוף הכרמל – תכנית אזורית ייחודית להכשרה של נבחרות ונבחרי ציבור, שזהו לה המחזור השני

את האירוע החגיגי הוביל אגף היישובים של המועצה, אשר הוקם לפני כחמש שנים על מנת לבסס, לחזק ולהעמיק את הקשר בין הנהגות היישובים לבין מטה המועצה וההנהלה. בין תפקידיו, אמון אגף היישובים על הכשרה, הדרכה וליווי של הוועדים המקומיים ביישובי המועצה – וכך נולדה 'האקדמיה המוניציפלית' של חוף הכרמל: סדרה של מפגשים מקצועיים ולימודיים, עם אנשי ונשות מקצוע מתחומי ידע רלוונטיים כמו ניהול, ייעוץ ארגוני ועוד. בנוסף ייפגשו המשתתפים עם מנהלות ומנהלי האגפים במועצה, השותפים לעבודת הוועדים המקומיים באופן שוטף: האגף המוניציפלי שפ"ע, אגף התכנון וההנדסה, אגף הביטחון ועוד.

התכנית החדשנית נועדה לספק הכשרה וליווי מקצועי לחברי המליאה, הוועדים המקומיים, הנהלות יישוביות ועובדי המועצה האזורית חוף הכרמל.ההכשרה תעסוקבתחומיהשלטון הדו-רובדי, סמכויות, קהילה, יזמות, חקלאות ומרחב כפרי ועוד.

היכולת לנהל מערכת שלטון דו-רובדי הינה מורכבת ומאתגרת, אך יחד עם זאת מאפשרת חופש פעולה להנהגה היישובית, בניהול וביצוע פרויקטים על פי צרכי ואופי היישוב. חברי מליאה, חברי וועד, מתנדבים ביישובים ועובדי המועצה הינם חלק בלתי נפרד מהמערכת השלטונית והם מהווים את הזרוע הביצועית של המועצה במגוון התחומים המוניציפליים והקהילתיים כאחד.

מטרת התכנית להקנות למשרתי הציבור והמתנדבים ביושביםכלים ניהוליים ומקצועיים על מנת שיוכלו לבצע ולנהל בביטחה ובמקצועיות את פעילותם הציבורית ובכך להעלות את רמת השירות לתושבות ותושבי המועצה.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות