הרשימה נמשכת: שמשון עידו, איציק בלאס, עידו מורג ואבי ג'מאל תומכים ביונה יהב בסיבוב השני

יונה יהב: "אני קורא לכל החיפאים שרוצים להבטיח את עתידה של חיפה, ולאפשר לכל הכוחות הטובים שגייסנו לפעול למענם, לצאת לקלפי ביום ראשון ולבחור בי. חייבים להצביע ולבסס את חיפה כבירת הצפון"

איציק בלס, חבר מועצת עיר מטעם הליכוד, מצטרף לתומכים ביונה יהב.

חבר מועצת העיר הותיק קרא הערב לחיפאים לבחור ביונה יהב לראשות העיר.
בלס: "חיפה זקוקה לנסיון של יונה יהב. יש לו גם קבלות על עשייה מפוארת למען חיפה, וגם את היכולות והקשרים המתאימים במשרדי הממשלה ובעולם כדי לקחת את חיפה קדימה".

חבר מועצה נוסף, איש הליכוד לשעבר, שמשון עידו, שנבחר ברשימת "מחוברים לחיפה וקרית חיים" בראשות יעקב בורובסקי, הודיע כי הוא תומך במועמדותו של יונה יהב לראשות העיר. זאת בעוד בורובסקי עצמו בחר לתמוך בעציוני.
"הגעתי למסקנה שרק יונה יהב מתאים לנהל את העיר, ובמיוחד בתקופה המאתגרת הזאת שחיפה עוברת", אומר שמשון עידו. "אחרי חמש שנים לא טובות ועל רקע הסכנה הביטחונית חיפה צריכה את יונה יהב שהוא מנהיג חיפאי אחראי ומנוסה".
יונה יהב: "אני שמח על הבעת האמון של שמשון עידו בממשלת האחדות החיפאית בראשותי. נדע לעבוד יחד למען חיפה. מנתונים שיש בידינו, רוב מוחלט של מצביעי בורובסקי בסיבוב הראשון תומך בנו בסיבוב השני. אני קורא לכל החיפאים שרוצים להבטיח את עתידה של חיפה, ולאפשר לכל הכוחות הטובים שגייסנו לפעול למענם, לצאת לקלפי ביום ראשון ולבחור בי. חייבים להצביע ולבסס את חיפה כבירת הצפון".

גם אבי ג'מאל, פעיל הליכוד בחיפה, מצטרף לתמיכה ביונה יהב לראשות העיר חיפה בסיבוב השני "אני תומך ביונה יהב, אני עם יונה ארבעים שנה, זו חברות של עשרות שנים ואין סיבה בעולם שאני אלך בדרך אחרת".

ועוד חבר רשימה נוסף מתנתק מבורובסקי: גם עידו מורג הודיע על תמיכה במועמדותו של ראש העיר המיועד יונה יהב. "תושבי חיפה הם לא שפני נסיונות. אנחנו חייבים ראש עיר מנוסה"
עידו מורג, חבר ברשימת "מחוברים לחיפה וקרית חיים" בראשות יעקב בורובסקי, הודיע כי הוא תומך במועמדותו של יונה יהב לראשות העיר. מורג מצטרף בכך להודעתו מוקדם יותר הערב של שמשון עידו והוא חבר הרשימה השני שעוזב את רשימתו של בורובסקי ותומך ביהב.

יונה יהב: "אני שמח על הבעת האמון של עידו מורג בממשלת האחדות החיפאית בראשותי. נדע לעבוד יחד למען חיפה. מנתונים שיש בידינו, רוב מוחלט של מצביעי בורובסקי בסיבוב הראשון תומך בנו בסיבוב השני. אני קורא לכל החיפאים שרוצים להבטיח את עתידה של חיפה, ולאפשר לכל הכוחות הטובים שגייסנו לפעול למענם, לצאת לקלפי ביום ראשון ולבחור בי. חייבים להצביע ולבסס את חיפה כבירת הצפון".

צילומים: גביש מדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות