מחזון למעשה: אושרה הקצאה תקציבית בסך 17 מיליון שקלים להקמת חטיבת-ביניים ביישוב עתלית

בהמשך להמלצת הוועדה האסטרטגית לחינוך, מקדמת המועצה את הקמת חטיבת הביניים בעתלית. משרד החינוך אישר בשבוע שעבר הקצאת 17 מיליון ₪ להקמת חטיבת הביניים החדשה, ובה 24 כיתות ומעבדות

הוועדה האסטרטגית לחינוך של המועצה, הכוללת את אנשי ונשות המקצוע יחד עם למעלה מ 100 תושבות ותושבים, המליצה כבר בשנת 2020 על הקמת חטיבת ביניים ביישוב עתלית. ההמלצה אושרה במליאת המועצה יחד עם שאר המלצות הוועדה, אשר עוסקות במכלול הנושאים החינוכיים בגילאי לידה עד 120, ומהוות את הבסיס לפעילותו של אגף החינוך ושל המועצה כולה בתחום זה.

לאחר אישור התכנית האסטרטגית לחינוך, יצאה המועצה להליך בדיקה ותכנון, ועם קבלת ההרשאה התקציבית בשבוע שעבר, ניתן כבר לקבוע בבירור: לאחר 120 שנה, לראשונה תוקם ביישוב עתלית חטיבת ביניים, אשר תקלוט את תלמידי היישוב. ייחודיותו של בית-הספר צפויה להיות בתחומי האמנויות והמדעים, והוא יוקם במתכונת "בית ספר צומח".

מספרת ד"ר עדי לוריא, תושבת עתלית אשר לקחה חלקה בדיוני הוועדה האסטרטגית לחינוך: "המועצה כינסה תושבים, נציגי ציבור ומומחים אשר עמלו יחד במשך שנה על מנת למצוא את המודל הטוב ביותר לקידום חינוך הדורות הבאים. לשמחתי, זכיתי לקחת חלק בפרויקט זה. אנו צועדים לקראת הקמת בית ספר אשר יציע חינוך המתמקד בפיתוח כלי למידה, ביטוי בעל-פה ובכתב, העצמת והעמקת שדות ידע, תוך מתן דגש על חדשנות ויזמות מבוססי מחקר ופיתוח טכנולוגי ואמנותי."

"תלמידי עתלית יוכלו ללמוד מבלי להצטרך לצאת מהיישוב, וזו בשורה גדולה מאוד לקהילה כולה", אומרת מנהלת אגף החינוך במועצה, ד"ר גבי אסם, ומוסיפה "כמובן שתלמידות ותלמידים שכבר החלו את לימודיהם בבית-הספר בכפר גלים, ימשיכו ויסיימו שם את לימודיהם. חטיבת הביניים תקלוט תלמידים אשר יחלו את לימודיהם בה, ותצמח עד לכדי 24 כיתות."

עם קבלת ההרשאה התקציבית תצא המועצה להליך מוסדר של מכרז לביצוע עבודות הבינוי, אשר יסלול את הדרך לתחילת ביצוע הפרויקט.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות