דווקא עכשיו, גם השנה: בחוף הכרמל חולקו מלגות לספורטאיות והספורטאים המצטיינים לשנת 2023

שמונה-עשר ספורטאיות וספורטאים מצטיינים, בגילאי 13 עד 83 (!), קיבלו השבוע את מלגות התמיכה של המועצה להצטיינות בספורט. בג'ודו, בשחייה, ברכיבה על אופניים וכמובן בשייט – חוף הכרמל מככבת על מפת הספורט העולמית. ויש גם נציגוּת לאולימפיאדה!

הטקס המסורתי, שנערך בכל שנה, התקיים השבוע בהיכל התרבות מוזה.כל המשתתפים בטקס הם תושבות ותושבי חוף הכרמל מכל הגילאים ומענפי ספורט שונים, שהגיעו להישגים בינלאומיים בתחומם בשנה החולפת (2023).

הספורטאים, משפחותיהם, הצוותים המקצועיים והנהלת המועצה, התכנסו לאירוע שהונחה על-ידימנהלת מחלקת הספורט, עדי רבאון. רבאון בירכה בשם המועצה את המצטיינים והמצטיינות ואמרה כי "ההישגים של מקבלי המלגות הם תוצאה של עבודה קשה והתמדה. אנו שמחים לארח אותם כאן, יחד עם משפחותיהם – שההישגים הללו הם גם שלהן.האלופים והאלופותהללו מהווים דוגמא ומופת לכל ילד וילדה בחוף הכרמל."

ואלה הספורטאיות והספורטאים המצטיינים והמצטיינות לשנת 2023: תמר שטינברג (נחשולים) אשר השיגה את הקריטריון לאולימפיאדת פריז 2024; זאב שבתאי (בית אורן); יוגב אלקלעי (קיסריה); רוי לוי (שדות ים); דניאלה פלג (בית חנניה); אמרי פיינגזיכט (בת שלמה); תמנע רז (ניר עציון); פלג עמיר (בית חנניה); ליה לוגובואי (שדות ים); עומר ורד וילנציק (מעגן מיכאל); ניתאי חסון (הבונים); איתמר לוי (כרם מהר"ל); ים ביליה (קיסריה); איה זוהר הררי (מעגן מיכאל); טלי חורש (מעין צבי); אלבה קליין (שדות ים); רבקא מנטל (קיסריה)

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות