לא שובתים, זוכרים- ראש עיריית נשר החליט לקיים את השבתת המשק של ההסתדרות ב-100 דקות של זיכרון

אחרי הודעת יו"ר הסתדרות העובדים ארנון בר דוד על השבתת המשק ל-100 דקות כאות הזדהות עם משפחות החטופים ראש עיריית נשר, רועי לוי, החליט לקחת את משך השביתה ולקיים בה פעילות זיכרון

 

ביום ראשון הקרוב תציין מדינת ישראל 100 ימים מאז אותה השבת השחורה שפתחה את מלחמת חרבות ברזל. השבוע הודיע יו"ר הסתדרות העובדים והעובדות בישראל כי הוא מתכוון להשבית את המשק ל-100 דקות ביום ראשון ה-14.1 כאות הזדהות עם משפחות החטופים שמוחזקים בשבי חמאס. ראש עיריית נשר החליט לקיים אירוע זיכרון בהשתתפות העובדים בהיכל התרבות העירוני, שם תוצג להם תערוכת ציורי המלחמה של הציירת שמרית שולמן.

לאחר מכן תתקיים הרצאה של טל דן רואימי, תושבת העיר שאיבדה את בתה בטבח במסיבת הנובה סמוך לקיבוץ רעים. בהרצאתה מספרת טל על התמודדות עם אובדן, איך ניתן להמשיך בחיים ומה מחזק אותה ברגעים הקשים.

רועי לוי ראש העיר נשר אמר: "השבתת המשק ל- 100 דקות היא פעולה חשובה של הזדהות עם משפחות החטופים, לנו חשוב לזכור כי לצידם יש משפחות רבות שאיבדו את יקיריהן, אלפי פצועים ורבים שנפשם לא שקטה גם אחרי 100 ימים. החלטנו לנצל את זמן השביתה על מנת לאפשר זמן לזיכרון, לשיח ולשיתוף בתחושות ובהתמודדות היום יומיים של העובדים שלנו, לצד ההזדהות עם המאבק".

 

צילום: עיריית נשר

בתמונות: מיכל רואימי ז"ל שנרצחה במסיבת הנובה ואמה טל דן רואימי – תושבות נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות