אולם תרבות, ספורט וקהילה רב תכליתי בנאות אפק בקריית ביאליק ייקרא על שם ד"ר רפי ורטהיים  – ראש העיר לשעבר

מועצת העיר קריי ביאליק החליטה לקרוא לאולם התרבות והספורט החדש, שהוקם ב"נאות אפק" על שמו של ד"ר רפי ורטהיים, ראש העיר לשעבר

עיריית קריית ביאליק סיימה את הקמתו של אולם תרבות, ספורט וקהילה רב תכליתי בשכונת "נאות אפק" בקריית ביאליק. מועצת העיר החליטה לקרוא לאולם החדש על שמו של ד"ר רפי ורטהיים, ראש העיר לשעבר. מועצת העיר נימקה את החלטתה וציינה את תרומתו של ד"ר ורטהיים  בחיי התרבות והקהילה בעיר. לקריית ביאליק מסורת מכובדת של הנצחת שמות ראשי העיר לשעבר. כך מרכז הנופש והספורט –  קאנטרי אפק נושא את שמו של ראש העיר הראשון צבי קרלינר, האולם הרב תכליתי נושא את שמו של ראש העיר השני דני זק וכעת יוענק שמו של ד"ר ורטהיים לאולם החדש בנאות אפק.

אולם תרבות, ספורט וקהילה  מיועד לכ – 600 צופים, הוקם בעלות הנאמדת בכ – 14 מיליון שקלים שהושקעו על ידי מפעל הפיס, משרד התרבות והספורט ועיריית קריית ביאליק. האולם החדש נבנה על פי סטנדרטים מחמירים כדי לעמוד בדרישות  הליגה הלאומית בכדורסל. האולם ישמש בשעות הבוקר את בית הספר התיכון שמוקם כעת בסמוך ובשעות הערב יעמוד לרשות הקהילה ויופעל על ידי רשת המתנס"ים העירונית. בנוסף לאולם הספורט נבנו במקום חדרי חוגים וחדרי ספח.

האולם החדש מצטרף לשורה של מבני ציבור וחינוך שהוקמו בשנים האחרונות בשכונת "נאות אפק" , כגון בית הספר "צלילים" לילדים התקשורתיים על רצף האוטיזם,  6 כיתות של מעונות יום לילדים מגיל לידה עד גיל 3 ומתחם גני ילדים שהחל לפעול בראשון לספטמבר.

מהעירייה נמסר: "קריית ביאליק היא עיר שמכבדת ומנציחה את תולדותיה, נותנת כבוד למייסדיה ובכך מחנכת את דור העתיד ".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות