איך לגדל שמחת חיים: עיריית נס ציונה בשיתוף כללית מחוז מרכז קיימו אירוע ענק עם הבלוגרית יאנה דרום

בהרצאתה שיתפה יאנה את סיפור חייה המרתק, כיצד משבר רפואי אישי, הפך ליוזמה עסקית מצליחה עם הקמת המותג יאנה פאשן

אירועי יום האישה נחתמו בערב מפנק עבור מאות נשים אשר מלאו את האולם עם הרצאה מעוררת ההשראה "איך לגדל שמחת חיים" ביוזמת עיריית נס ציונה, מעמד האישה ובשיתוף כללית מחוז מרכז שהתקיים במשכן לאומנויות בעיר.
טרום המופע נשות נס ציונה הוזמנו למסג' פינוק בעמדות של ׳כללית משלימה׳ ובמקום נקבעו תורים לבדיקות מצילות חיים (ממוגרפיה וכירורגיה שד)

יאנה דרום, בלוגרית ליפסטייל ואופנה, מרצה בכל הארץ עבור ארגונים, חברות וקהל רחב, בהרצאתה שיתפה יאנה את סיפור חייה המרתק, כיצד משבר רפואי אישי, הפך ליוזמה עסקית מצליחה עם הקמת המותג יאנה פאשן.

ורד צברי מזרחי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: "יום האישה אצלנו בנס ציונה הפך לחודש שלם של פעילות לקידום נשים במרחב הציבורי והמקומי, אני רוצה להודות לראש העיר ומנכ"לית העירייה על הרוח הגבית והתמיכה לאורך כל השנה בפעילות למען קידום נשים בעיר."

ד״ר דנה עזריה, מנהלת מינהלת אזורית (רנ״ר), מחוז מרכז כללית: "כללית חרטה על דגלה להיות צעד אחד לפני בכל הקשור לקידום בריאות, אירוע מסוג זה הוא הזדמנות עבורנו למלא את המחויבות שלנו. נס ציונה היא עיר במיקוד של כללית ואנו שמחים על שיתוף הפעולה עם העירייה בפעילויות יזומות ובמגוון סדנאות והרצאות לשיפור איכות החיים של מטופלינו ולמען בריאות הקהילה״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות