חינוךרמת גן

אור לחינוך – עיריית רמת גן מובילה מהפכה בחינוך המיוחד ומקימה בית ספר לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים

ביסוד תפיסה זאת עומדים הערכים החברתיים שוויון, שילוב וההכרה בזכותו של התלמיד לשוויון הזדמנויות בחינוך ובד בבד החתירה לשילוב חברתי עם ילדים ללא ליקויים ולשילוב בעתיד בחברה הרגילה.

בית הספר החדש לחינוך מיוחד שיוקם באזור רמת אפעל ברמת גן, יאגד בתוכו את הילדים המאותרים ומאובחנים כילדים עם צרכים מיוחדים, מתוך תפיסה כי ללא התאמה מקצועית של דרכי ההוראה, לא יוכלו ללמוד הילדים את הכישורים ואת התכנים שלומדים בני גילם ובכך ליהנות משוויון הזדמנויות במהלך התפתחותם ולהגיע לשילוב בקהילה בעיר ובחברה הישראלית בכלל.

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, מסר: ״זו לא חוכמה להחזיק קומות יוקרתיות באזור הבורסה, בזמן שילדי העיר עם צרכים מיוחדים צריכים לנדוד לערים אחרות או ללמוד בתנאים לא ראויים במבנים זמניים בעיר. יש לנו חוב מוסרי לדאוג  לילדים ולבוגרים עם הצרכים המיוחדים בעיר, ונקצה להם את מיטב המשאבים העומדים לרשותנו".

 

צילום:  דוברות עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות