ניוזים חמיםחדשותבריאותרמת גן

"המרפאה החדשה מקפלת בתוכה את מיטב היכולות שכללית יודעת להעניק למטופליה"

במעמד ראש עיריית רמת גן, יו"ר דירקטוריון כללית, מנהלת מחוז דן-פ"ת ובכירים נוספים, נערך טקס השקת מרפאת הגפן החדשה ברמת גן

במעמד בכירי שירותי בריאות כללית ועיריית רמת גן, נערך באחרונה הטקס הרשמי לפתיחת מרפאת הגפן של כללית ברחוב ז'בוטינסקי 105. באירוע גזירת הסרט השתתפו מטעם עיריית רמת גן ראש העיר כרמל שאמה הכהן, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות אדם קניגסברגר, מנהל מחלקת הבריאות בעירייה טוביה טל עזורי ובכירים נוספים. מטעם כללית נכחו במעמד המכובד יו"ר דירקטוריון כללית האלוף (במיל.) יוחנן לוקר, מנהלת מחוז דן-פ"ת ד"ר יעל רייכנברג, ראש מערך החדשנות של כללית פרופ' רן בליצר, סמנכ"ל בתי חולים ד"ר אורלי ויינשטיין, חברי הנהלת מחוז דן-פ"ת, מנהלי המרפאה ומכובדים נוספים.

800 מ"ר של שירותים רפואיים

המרפאה, שהחלה בפעילותה בתחילת חודש מרץ, מעניקה שירותים לתושבי שכונות הגפן, תל יהודה, החרוזים ושכונות סמוכות בצפון העיר. היא מתפרסת על שטח של כ-800 מ"ר ומעניקה שירותים בתחומי רפואת משפחה, ילדים, נשים ורפואה יועצת, לרבות שירות אורתופד מומחה בתחום הספורט. בנוסף מתמחה צוות המרפאה במתן מענה רפואי מותאם לקהילת הלהט"ב ובהענקת שירותי רפואה מרחוק.

"המרפאה החדשה מקפלת בתוכה את מיטב היכולות שכללית יודעת להעניק למטופליה", אמר יו"ר הדירקטוריון לוקר בדברי הברכה שלו ופירט: "יש פה צוות צעיר ונמרץ, הטכנולוגיות החדישות של כללית משולבות עם רפואה איכותית במנעד תחומים, ושיתופי הפעולה של הצוות עם מומחי בית החולים בילינסון מקבוצת כללית יוצרים שילוב מנצח שיביא להצלחה ולמתן המענה המיטבי למטופלות ולמטופלים".

צילום: דוברות

One Stop Shop

מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר רייכנברג, דיברה על המעלות הרבות של מרפאת הגפן: "אנחנו גאים להעמיד לרשות מטופלינו תושבי רמת גן את כל השירותים הנדרשים במרפאה חדשה, מתקדמת, עם זמינות שירותים גבוהה וקרבה לבית. במרפאה החדשה עובדים טובי המומחים בתחומי רפואת משפחה, ילדים ורפואה יועצת במגוון תחומים – והכל בשיטת One Stop Shop, תחת קורת גג אחת. כמרפאת העתיד, הטמענו החל מהיום הראשון של הפעילות את כל שירותי הדיגיטל שלנו, במטרה לאפשר במקביל נגישות מרבית למנעד טיפולים מהבית. אני מברכת את תושבי רמת גן בבריאות איתנה, אנחנו כאן בשבילכם ונשמח לראותכם".

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, התייחס בדבריו לשיתוף הפעולה עם כללית לאורך השנים האחרונות, בדגש על תקופת ההתמודדות עם משבר הקורונה. "עיריית רמת גן בהובלתי חרטה על דגלה את העיקרון של קידום אורח חיים בריא. העיר שלנו נמצאת בתנופת פיתוח וצמיחה, רק השנה אוכלסו שתי שכונות חדשות ותוך שנתיים-שלוש יתווספו אליהן שש שכונות נוספות. בשנים הקרובות נצטרך להעמיד לרשות תושבים אלה יותר שירותי בריאות ועל כן אני מברך על פתיחתה של מרפאת הגפן. העירייה ואני נמשיך לקדם שיתופי פעולה עם כללית כדי לקחת קדימה את הבריאות של תושבי העיר כולה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות