חדשותרמת גן

רמת גן: תינוק ננעל ברכב וחולץ בשלום על ידי מתנדב ידידים ששהה בחופש מהמילואים, "היום זה הוא או הם, ומחר זה אני שאזדקק לסיוע"

התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוק כבן שנה שננעל ברכב בשגגה לעיני הוריו, ברחוב אסף ברמת גן

אפרים אבו, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והזעיק סיוע. משה שנדוביץ, מתנדב סניף רמת גן, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ משה את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

משה מספר: "יצאתי לחופש כמה ימים מהמילואים. עם קבלת הקריאה יצאתי והגעתי לרכב מסחרי מונע שנעול בו תינוק, וההורים בחוץ חסרי אונים. היה גשום אבל בנס לקח ממש כמה שניות והרכב כבר היה פתוח. זה אושר גדול ותמיד משמח לסייע. ההורים אמרו שאין להם מילים להודות. כמו שאני תמיד אומר, היום זה הוא או הם, ומחר זה אני שאזדקק לסיוע, לכן בכל מזג אויר ובכל מצב אם אפשר לסייע, עוזרים."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות