ניוזים חמיםחדשות

2 שב"חים ששוחררו בעסקת החטופים, הסתננו לישראל, גנבו רכבים בגבעתיים וכשנלכדו סיפרו: "נכנסנו גם כדי לידות אבנים בחיילים"

לוחמי יס"מ מחוז ת"א ושוטרי תחנת מודיעין עצרו בתחילת החודש, לאחר מרדף, שני שב"חים, ששוחררו בעסקת החטופים, לאחר שגנבו שני כלי רכב מגבעתיים. השניים טענו כי הסתננו לישראל כדי לידות אבנים על חיילים

 

במשטרת ישראל התקבלו שני דיווחים מאיתורן בתאריך 2/1/24 במהלך הלילה, על גניבת שני כלי רכב מרחובות מנורה וצפרירים בעיר גבעתיים.

על פי המידע, הרכבים היו בנסיעה. שוטרי תחנת מודיעין הקימו מחסום בכביש 443, תוך שהחשוד ביצע פניית פרסה והמשיך בהימלטות. השוטרים דלקו אחר החשוד שנטש את הרכב והחל בהימלטות רגלית. במהלך סריקות, השוטרים איתרו את החשוד מסתתר בחניון ברחוב אדר בעיר מודיעין ועצרו אותו. בתוך כך, לוחמי יס"מ מחוז ת"א הקימו מחסום נוסף במחלף שפירים שבמהלכו הבחינו בחשוד הנוסף שגנב רכב ועצרו אותו.

החשודים הקטינים, תושבי שטחים, (14 משכם, 15 מסרה), הובאו לחקירה בתחנת גבעתיים שבסיומה נכלאו. שם גילו השוטרים לתדהמתם כי השניים שוחררו בעסקת החטופים, וזמן קצר לאחר מכן, נכנסו לישראל, על מנת לגנוב כלי רכב ולהעבירם לשטחים. בחקירתם מסרו כי נכנסו לישראל על מנת ליידות אבנים על חיילי צה״ל.

במסגרת החקירה שהתנהלה בתחנת גבעתיים, החשודים פרצו לרכבים ונמלטו עימם מהמקום. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה שני כתבי אישום נגד החשודים בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, גניבת רכב, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח, נהיגה פוחזת וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות