בחירותניוזים חמיםחדשותרמת גן

ליעד אילני במכתב לראשי הסיעות הנבחרות במועצת העיר רמת גן: "מצפה מכם, כמי שמדברים רבות על חשיבות ערכי הדמוקרטיה, שלטון החוק והליברליות למהר ולפרסם גינוי פומבי חריף על אמירותיו האומללות של כרמל שאמה הכהן כלפי מי שלא בחרו בו ולצערו יש הרבה מאוד כאלה, וזאת טרם תמהרו לחתום עמו על הסכמים קואליציוניים."

עוד כתב אילני ל עו"ד רועי ברזילי, עו"ד אסף וייס, צחי זליכה וישראל זרי: "הסיעות שלכם מהוות כמעט שליש מהמועצה ויותר ממחצית מהקואליציה הפוטנציאלית. בלעדיכם אין לכרמל שאמה רוב במועצת העיר"

ליעד אילני, שהתמודד על ראשות העיר רמת גן והפסיד באחוזים ספורים, הוציא בעקבות דבריו של כרמל שאמה, מכתב שכותרתו- "גינוי פומבי חריף שלכם להתבטאויות האנטי דמוקרטיות ואנטי ליברליות של ראש העירייה הנבחר כרמל שאמה הכהן" אותו שלח לראשי הסיעות הנבחרות למועצת העיר ר"ג, עו"ד רועי ברזילי – יו"ר רמת-גן חופשית, עו"ד אסף וייס – יו"ר יש עתיד רמת- גן, צחי זליכה – יו"ר מרצ רמת-גן וישראל זרי – יו"ר כחול לבן ברמת-גן כשהוא מכתב גם את: השר בני גנץ – יו"ר מפלגת כחול לבן, חה"כ יאיר לפיד – יו"ר יש עתיד, גב' זהבה גלאון – יו"ר מרצ, עו"ד עמית בכר – יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל, ארגוני המחאה נגד הרפורמה המשפטית, התנועה לאיכות השלטון בישראל וחברות וחברי מועצת העיר רמת -גן.

וזה לשון המכתב:
1. בראש רשימת זכויות האדם במשטר דמוקרטי, ניצבת הזכות לבחור ולהיבחר. לבחור ללא מורא או פחד. ברמת-גן הזכות הזו מוטלת בספק, כך לפחות חשים תושבי שכונת רמת אפעל ש"העזו" "בשיא חוצפתם", שלא להצביע לכרמל שאמה הכהן. כרמל שאמה הכהן, לא אהב את הצבעתם והחליט לעשות להם חינוך מחדש. מעכשיו, תושבי רמת אפעל הם תושבים סוג ב' , לפחות עד ש"יוכיחו את נאמנותם" בבחירות הבאות. אלו שכן הצביעו לו ברמת אפעל, הם "הצדיקים בסדום", לדעתו. בהמשך הרחיב כרמל שאמה את האיום לכלל התושבים בעיר, הנמנים על כ- 46% מהמצביעים, שתמכו במועמדותי לראשות העירייה: "אני אישית לא אקדיש יותר שנייה מעצמי למי שאין הכרת הטוב ויש בו רוע צרוף…".

2. דבריו של כרמל שאמה הכהן, מהווים הצהרה מפורשת על כוונתו להנהיג מדיניות מפלה בין תושבי העיר, בהתאם להצבעתם בבחירות האחרונות, מדיניות המנוגדת לחוק ובוודאי לעקרונות הדמוקרטים, אודות חשיבותם הנכם מתבטאים רבות.

3. אני מברך את הרשימות הליברליות ברמת- גן, שהגיעו להישג נאה בבחירות למועצה. ביחד מהוות סיעות אלה כמעט שליש מהמועצה ויותר ממחצית מהקואליציה הפוטנציאלית. בלעדיכם אין לכרמל שאמה רוב במועצת העיר. אולי בזכות הצלחה זו,
רמת-גן תהפוך ליברלית יותר כמו גבעתיים, רמת השרון, תל -אביב.

4. אני מצפה מכם, כמי שמדברים רבות על חשיבות ערכי הדמוקרטיה, שלטון החוק והליברליות למהר ולפרסם גינוי פומבי חריף על אמירותיו האומללות של כרמל שאמה הכהן כלפי מי שלא בחרו בו )ולצערו יש הרבה מאוד כאלה( וזאת טרם תמהרו לחתום עמו על הסכמים קואליציוניים. אסור שתושבי רמת-גן יחששו לממש את זכות הבחירה ועיני התושבים, שערכים אלו חשובים בעבורם, נשואות אליכם בתקווה לגלות שהם לא הופקרו רגע לאחר סגירת הקלפיות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות